2008-11-02, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quez
En liten guide nu här (fungerat 2 gånger och kommer fungera åter och åter igen) hur du fixar ut cashen lätt från 3bwin.

1. Sitt inte bakom proxy, utan sitt hos en polare eller något, kanske internetcafé - bibliotek osv.
2. Fixa riktiga namn, personnummer (finns massa du kan sno här på fb o regga sig med).
3. Fixa epost för varje nytt namn/konto (dvs pelle.andersson@gmail.com tex och samma använder du för varje moneybookers acc du fixar).
4. När du väl spelat upp dig lite och tar ut (minimum 20 euro så för du över dessa till ditt moneybookers(samma email som på kontot då) väntar du ett tag, kan ta högst 24 timmar.
5. Du får pengarna på moneybookers kontot du nyss skapade nyss och för över dessa snabbt till ditt riktiga.
6. Nu är du hemma igen med lite extra cash Gör detta några gånger så är du uppe snabbt över 10000 kr
Mjo, lite självklart, förutom det där med personnummer då jag bara har skrivit i ett par siffror båda de gångerna som jag har tagit ut pengar från B3win.

Men det måste väl finnas någon lösning utan att behöva hoppa runt hos diverse bibliotek/polare? Måste ju finnas någonting sådant som funkar.

Eller?
Citera
2008-11-03, 16:53
Bannlyst
Funkade perfekt att lura av PokerInside 10€. Hmm, ska se om man gör det 100 gånger så får man tio K sek, är det värt timpenningen?

Blaah.
Citera
2008-11-03, 17:35
Medlem
Ja det skulle man ju kunna göra, har väntat på online supporten hela dagen jue, står ju bara away helt tiden hehe :P
Citera
2008-11-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Funkade perfekt att lura av PokerInside 10€. Hmm, ska se om man gör det 100 gånger så får man tio K sek, är det värt timpenningen?

Blaah.

Haha härligt. vad händer om man inte cashar in till deras "pokersite" efter man fått pengarna? kan dom egentligen göra något?.
Citera
2008-11-03, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MicheG
Ja det skulle man ju kunna göra, har väntat på online supporten hela dagen jue, står ju bara away helt tiden hehe :P

Vad behöver man göra steg för steg för att få dom 10 euro+?
Citera
2008-11-05, 18:24
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungeN`
Vad behöver man göra steg för steg för att få dom 10 euro+?
Ingen som orkar berätta? ska man bli medlem på pokerinside eller på betmost?
Citera
2008-11-05, 20:39
Bannlyst
Så jävla kukirriterande när dumma jävlar PMar och frågar mig hur fan de skall skaffa en viss bonus, för i helvete använd ögonen så slipper ni fylla min PMkorg.
Citera
2008-11-05, 20:51
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Så jävla kukirriterande när dumma jävlar PMar och frågar mig hur fan de skall skaffa en viss bonus, för i helvete använd ögonen så slipper ni fylla min PMkorg.

Fixat och klart.
Citera
2008-11-05, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Fixat och klart.

då kan du förklara hur du gjorde
Citera
2008-11-05, 21:31
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungeN`
då kan du förklara hur du gjorde
Jag är snäll så jag förklarar absolut.

Jag vet inte om jag gjorde på det enklaste sättet men jag gjorde så här:

1. Gick in på www.pokerinside.com och klicka på den stora, blåa knappen där det står Join Free Now.

2. Fyll i informationen och aktivera ditt konto. Logga sedan in på kontot.

3. Välj Poker sponsorship under fliken My PokerInside.

4. Ladda sedan ner Betmost-klienten och bli medlem hos de. Sen gå in till samma sida som punkt 3 om du har tagit bort sidan.

5. Fyll i ditt användarnamn som du fått hos betmost. Nu är det bara att vänta. När du får mail att de har confirmad din mail så är det bara att gå in i Livechatten. Jag har inte gjort detta än(stängt) så jag vet inte vad man ska säga där. Antar att man ska berätta om bonusen.

Du måste ha ett moneybookers-konto så de kan skicka pengarna till dig.

Om någon kan ett enklare sätt är det bara att säga!
Citera
2008-11-05, 21:47
Bannlyst
Citat:

1. Gick in på www.pokerinside.com och klicka på den stora, blåa knappen där det står Join Free Now.

4. Ladda sedan ner Betmost-klienten och bli medlem hos de. Sen gå in till samma sida som punkt 3 om du har tagit bort sidan.

5. Fyll i ditt användarnamn som du fått hos betmost. Nu är det bara att vänta. När du får mail att de har confirmad din mail så är det bara att gå in i Livechatten. Jag har inte gjort detta än(stängt) så jag vet inte vad man ska säga där. Antar att man ska berätta om bonusen.

låter bra tack
Citera
2008-11-05, 22:11
Bannlyst
Citat:

Du talar sant, sai.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in