2008-10-23, 21:56
Medlem
Försöker du vara lustig ?
Citera
2008-10-24, 10:08
Bannlyst
Firar någon halloween i sverige egentligen? Det är väl bara en anledning att få supa, som de allra flesta högtiderna. Jag antar att emos dricker alkohol, så ja.
Citera
2008-10-24, 10:17
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Firar någon halloween i sverige egentligen?
Det finns det säkert folk som gör, jag törs också sätta en peng på att de gör det utan att riktigt veta varför. Precis som de flesta högtiderna i Sverige, ja.
Citera
2008-10-24, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av myggztore
emosarna har redan en egen dag , skärtorsdagen :O
Hahaha!!!!
Citera
2008-10-24, 10:47
Medlem
Bullpillarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är väl bara en anledning att få supa, som de allra flesta högtiderna..
Så sant som det är sagt.
Citera
2008-10-24, 22:25
Medlem
Bitter_jävels avatar
Varför skulle dom inte göra det ?
Jag får en bild i huvudet föreställande 5 stycken emos av svåridentifierbart kön i 14årsåldern som sitter på xXx_Fallen_angel_of_miserY_xXx´s pojkrum utklädda till rollfigurer ur valfri Tim Burton-film och dricker stulen Rosita medans svarta ljus sprider sitt sken över de glittrande rakbladen som skall användas under kvällen...

OT : Att över huvud taget identifiera sig med emokulturen borde belönas med spöstraff på allmän plats
Citera
2008-10-25, 01:22
Medlem
Tönten112s avatar
"Emo" har blivit ett söndertjatat ord. Förut var det väl mest ett amerikanskt fenomen som man märkte i amerikanska skämtbilder/flashfilmer. Fast nu när Youtube är så pass populärt så har alla jävla ungdomar börjat använda det uttrycket.
Citera
2008-10-25, 13:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Nej, emos firar inte Halloween, de hatar ju gothic-kulturen (eftersom de själva var gothic för ett par år sen, innan emo blev den nya trenden)...
Citera
2008-10-25, 15:37
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tönten112
"Emo" har blivit ett söndertjatat ord. Förut var det väl mest ett amerikanskt fenomen som man märkte i amerikanska skämtbilder/flashfilmer. Fast nu när Youtube är så pass populärt så har alla jävla ungdomar börjat använda det uttrycket.
Mjo. Lika meningsfullt att änvända ordet emo överjävligt mycket, som att kalla en neger för mörkhyad eller dylikt tillknäppt istället för just neger.

On topic: Vid halloween tror jag att emos snor alkohol av sina alkoholiserade föräldrar, och leker pirates of the caribbean.
Citera
2008-10-25, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nej, emos firar inte Halloween, de hatar ju gothic-kulturen (eftersom de själva var gothic för ett par år sen, innan emo blev den nya trenden)...

Jo för det är ju annars bara gothare som firar Halloween...
Citera
2008-10-25, 19:13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Jo för det är ju annars bara gothare som firar Halloween...
Nu metal-fans gör det också, har jag hört!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in