har lagt in ett nytt xp på en tom partition (d men jag kan fortfarande inte formatera c: . det står inte ens varför de inte går , utan bara att formatering inte kan slutföras . det gammla os ligger ju kvar på c: ..
har lagt in ett nytt xp på en tom partition (d men jag kan fortfarande inte formatera c: . det står inte ens varför de inte går , utan bara att formatering inte kan slutföras . det gammla os ligger ju kvar på c: ..
Försöker du formatera inifrån windows. Kan tänka mig att bootloader eller systemfiler kanske strular till det. Under förutsättning att du bootat Windows från D-partitionen.
Kan du inte köra en Windowsinstallation en gång till o välja att installera på c: snabbformatera. Offline brukar det gå lite bättre.
har försökt formatera från win de går ju inte . men sen har jag provat med skivan , då säger den att de kommer finnas två os på samma disk och de e inte bra , eller ? sen har jag provat ta bort hela partitionen med skivan men de går inte heller .
de finns inget prog, som man kan ladda ner som tvingar fram en rensning ??
Senast redigerad av mr_peter81 2008-10-21 kl. 11:08.
Anledning: finns de nå prog
Starta från skivan och gå in i installationsläget. Välj c: partitionen och tryck delete partition. Sen kan du skapa en ny c partition och installera på den.