Flashback bygger pepparkakshus!
2008-10-19, 14:36
Medlem
mrdominiks avatar
Skulle någon kunna tipsa om något bra antivirusprogram som ger användaren 100%frihet? Så att man inte ska behöva gå igenom värsta många frågor och processer innan man kan inaktivera antivirusprogrammet, eller att den ändrar inställningar i webbläsaren utan att fråga mig först eller att den tar bort "infekterade filer" som jag ville ha kvar.
Citera
2008-10-19, 14:42
Medlem
Jag har själv, Comodo , Spybot- search and destroy och malwarebytes tycker det funkar skit bra
Citera
2008-10-19, 15:09
Medlem
Andreasvbs avatar
Jag använder ESET Smart Security. Fungerar väldigt bra, inga onödiga processer.
Citera
2008-10-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Jag använder ESET Smart Security. Fungerar väldigt bra, inga onödiga processer.

Ja när detta väl är installerat så kan man i princip "glömma av" den biten sedan! Det sköter sig själv och ställer bara viktiga "frågor" till dig, alltså inget i onödan.
Citera
2008-10-19, 15:40
Medlem
Använde mig av ESET NOD32 och det fungerade finfint, enkelt att stänga av och sätta på igen.
Citera
2008-10-19, 18:50
Medlem
Avast eller NOD32.
Citera
2008-10-19, 18:52
Bannlyst
AVG Antivirus + CCleaner

Citera
2008-10-20, 09:28
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Skulle någon kunna tipsa om något bra antivirusprogram som ger användaren 100%frihet? Så att man inte ska behöva gå igenom värsta många frågor och processer innan man kan inaktivera antivirusprogrammet, eller att den ändrar inställningar i webbläsaren utan att fråga mig först eller att den tar bort "infekterade filer" som jag ville ha kvar.

Du väljer väl själv hur ditt virusskydd skall vara konfigurerat? dvs. Vad som avsöks och vilka åtgärder som skall vidtas vid smittofynd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in