Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-11-03, 23:43
Medlem
Varför finns inga konkurrenter till Flashback?

020 knulla döden!

Citera
2001-11-13, 02:58
Medlem
Varför finns inga konkurrenter till Flashback?

www.revolt.se finns juh alltid.
Citera
2025-07-01, 21:33
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Man kan inte göra annat än att beundra Jan Axelsson för att han stått ut med att ta all skit från så många, utan att han gett upp. Ett fascistiskt kommunalråd ska inte få förstöra en av yttrandefrihetens sista utposter, bara för att han inte tål några andra sorts åsikter. Flashback är det bästa som har hänt Sverige, och sedan Internet. Visst kan man tycka att t.ex nazister fascister, kommunister, o.d inte ska få uttrycka sig. Sorry,alla bakåtsträvare, men det är det som är hela ideén med en demokrati, att alla ska få säga vad fan de vill eller ha vilka åsikter de vill, även om en del anser att de är "obekväma". Det är inte bara det att folk har laglig rätt att uttrycka de åsikter de vill, det är en av grundstenarna i demokratin som måste respekteras, och som inga bakåtsträvande politiker ska få trampa, tafsa på eller förbise.

Länge leve Flashback, FNA samt sist och allra störst....Jan Axelsson, som förmodligen gjort en av de största insatserna för att bevara yttrandefriheten under det sena 1900-talet, och jag hoppas att han inte får problem med efterhängsna bakåtsträvande politiker. Jan Axelsson förtjänar som sagt allt beröm han kan få.
Jag vill bara hålla med. Flashback är bäst och Jan Axelsson är en sann krigare.

Kämpa på lika länge till!
Citera
2025-07-01, 21:38
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Jag vill bara hålla med. Flashback är bäst och Jan Axelsson är en sann krigare.

Kämpa på lika länge till!
Det är detta som utgör Flashbacks själva essens. Motvals, för rättvisa och frispråkighet och lite jävlar anamma.

Man måste älska det.
Citera
2025-07-01, 21:43
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle (old)
I mitt tycke har Flashback under senare tid förfallit. Reklam för porr sprider sig och har nu blivit en dominerande del av första sidan. Snart ser väl webplatsen ut som vilken porrsida som helst. Jag menar inte att all porr måste bort utan att det kanske vore en bra idé att tona ner det lite.
"På senare tid".

Man undrar vad Pelle hade haft för tankar om Flashbacks utvecklingen på lite mer senare tid. Idag finns åtminstone ingen reklam för porr och jag antar att det aldrig funnits någon renodlad sådan.
Citera
2025-07-02, 20:45
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mika (old)
Men med tanke på att Flashback funnits i över 18 år, och på nätet sedan 1995, så tycker jag faktiskt att det är konstigt att inte fler startar sådana här webbplatser.
Nästan alla planeter saknar liv och nästan alla diktatorer är dumma i huvudet.

Det konstiga är undantagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in