2008-10-16, 21:30
Medlem
Jag träffade en söt och trevlig tjej för 1 vecka sen. Vi har filmkväll tillsammans och då hånglade/myste vi och jag sov tillsammans med henne. Hon verka gilla mig eftersom hon gärna vill att vi ska träffas igen osv. Det dumma är att det egentligen inte alls klicka mellan oss. Det känns inte riktigt som att kemin finns där. Humorn osv. Jag vill jätte gärna vara kär i henne för hon är verkligen söt. Men jag känner inte riktigt det där pirret i magen, även om jag tänker på henne en hel del. Hur kan hon då tycka om mig när det inte riktigt känns som vi passar ihop? Vi prata varje dag i Msn. Jag har ringt henne 3 gånger nu, hon har aldrig ringt mig. Varför inte liksom? Dock skicka hon massa sms. När vi prata med varandra så känns det verkligen som jag måste anstränga mig för att hitta samtalsämnen. Vi snackas vid ca.20 min varje gång. Och samtalen känns inte direkt roliga/givande. Men ändå vill hon träffa mig... Är det möjligtvist för att hon saknar närhet med någon? För det känns inte riktigt som hon är kär i mig. Eller jag i henne. Jag kan säga att jag är rätt "desperat" för jag har inte haft förhållande på skit länge.
Citera
2008-10-16, 21:33
Medlem
Prata med henne om det? Eller var "upptagen" ett tag och se hur det påverkar?
Citera
2008-10-16, 21:33
Medlem
Men snälla, ni träffades för en vecka sedan. Lär känna varandra så kanske känslorna kommer.
Citera
2008-10-16, 21:35
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia Ax:son
Men snälla, ni träffades för en vecka sedan. Lär känna varandra så kanske känslorna kommer.

Exakt, kärlek vid första ögonkastet funkar bara i Disneyfilmer. Varför inte bara softa lite och se vad som händer?
Citera
2008-10-16, 21:40
Medlem
Ni har känt till varandras existens i 1! vecka, och du förväntar dig att bägge ska bli instant-kära och prata timmar i telefon utan problem?.

Hon kanske är hittils bara intresserad av dig, och vill se om det kan leda till något vidare. Då du är desperat så tror jag att du har analyserat det för mycket.

Och jag tror du känner något, även om det bara är brist på relation. Du har trots allt sovit över, hånglat, ringt tre gånger , pratat i msn varje dag och nu gjort en tråd på fb för att få andra att ta reda på hennes känslor.

Spela ut det i en månad först, 1 vecka är tok för kort tid för att börja fundera,hoppas och sedan tvivla.
Citera
2008-10-16, 21:53
Medlem
Abzints avatar
känns det inte bra så skit i henne? annars lära känna henne och kanske de växer fram något. du kan ju inte tvinga dej själv för att bli kär i henne. det är något man blir vare sej man vill eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in