2008-10-15, 22:46
Medlem
goboondocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TYG
Gillar ni verkligen hon som leder programmet? Hon verkar så sjukt falsk och osympatiskt på något sätt. Ändå ska hon verka så fin.
+1.

ogillar mycket starkt henne.

Hon beter sig som någon översittare, som om hon är bättre än alla andra för de är "nördar".

Hade jag varit filip hammar hade jag inte accepterat att varit med i det där programmet. Lite förnedrande när hon sitter och säger att han är den sista hon skulle knulla osv.
Citera
2008-10-16, 00:00
Medlem
är verkligen allergisk mot programledaren
Citera
2008-10-16, 01:13
Medlem
Såg programmet några minuter i slutet och det ända jag tänkte på var hu mycket programledaren irriterade mig. Okej, hon ser förjävlig ut men man KAN ju klara sig utan att vara modell.. Men då måste man ju för fan ha något annat som är bra?!
De hon skulle säga lät så in tränat och dåligt att hon skulle passa bra som programledare på "lilla landet lagom".

btw, programmet verkar suga!
Citera
2008-11-21, 07:09
Bannlyst
Gillade inte programmet något vidare, såg iofs bara några minuter men det räckte för att jag skulle hinna få en uppfattning.

Annars gillar jag Ann Söderlund, hon har en skön stil. Och som sagt, man måste faktiskt inte vara modell med silikontuttar och Restylaneläppar!

Läste att hennes sambo Nanok Bie inte var förtjust i att hon gjorde programmet. Undrar varför...?
Citera
2008-11-21, 10:04
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickah
Såg programmet några minuter i slutet och det ända jag tänkte på var hu mycket programledaren irriterade mig. Okej, hon ser förjävlig ut men man KAN ju klara sig utan att vara modell.. Men då måste man ju för fan ha något annat som är bra?!
De hon skulle säga lät så in tränat och dåligt att hon skulle passa bra som programledare på "lilla landet lagom".

btw, programmet verkar suga!

Ja jag håller med - serien lär nog bara gå en säsong!
Citera
2008-11-21, 11:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Säger bara: Papa dee!
Citera
2008-11-21, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Säger bara: Papa dee!

Haha, är han med i ett avsnitt?! Måste spelats in långt innan misshandeln...Eller så gillar Ann bestämda gossar.
Citera
2008-11-21, 18:02
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Haha, är han med i ett avsnitt?! Måste spelats in långt innan misshandeln...Eller så gillar Ann bestämda gossar.
Han skulle ha varit med. Men de tog bort honom när all skit uppdagades, och de drog in Filip Hammar istället.

Jag förstår att han skulle ha varit med. Gillade honom förut.
Citera
2008-11-21, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Han skulle ha varit med. Men de tog bort honom när all skit uppdagades, och de drog in Filip Hammar istället.

Jag förstår att han skulle ha varit med. Gillade honom förut.

OK, ja, jag förstår att de inte tog med honom. "Världens härligaste män avsnitt 5: Hustrumisshandlarna" ser en smula illa ut...
Citera
2008-11-21, 18:19
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
OK, ja, jag förstår att de inte tog med honom. "Världens härligaste män avsnitt 5: Hustrumisshandlarna" ser en smula illa ut...
Haha. Garva i all tragikomik.
Citera
2008-11-21, 18:25
Medlem
Raw123s avatar
Varför läste jag världens vidrigaste män? :S
Citera
2008-11-22, 04:42
Medlem
bästisweedens avatar
var det ingen här som såg programmet om players? det var bland det roligaste jag sätt. programledaren dras med till en strippklubb och grinade ut i kameran vilken ångest hon hade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in