Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-16, 21:24
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osukaru
Hur tar man bort SP3? :O Tacksam för svar!!!

bocka för att uppdateringar ska visas i lägg till/ta bort program, ev får du göra avinst i felsäkert läge
Citera
2008-10-19, 15:58
Medlem
Osukarus avatar
Hmmm detta är mkt underligt... Jag har inte rört datorn på flera dagar (har inte orkat ta tag i skiten) och nu när jag sätter på den så fungerar den utmärkt! Och som sagt, ingen i familjen har petat på den eller rautern för den delen.

Sjukt skumt...
Citera
2008-10-22, 21:09
Medlem
Osukarus avatar
Ooooooch så var problemet tillbaka, lika snabbt och konstigt kom det tillbaka som det försvann... Helvete. Just nu är det Firefox som tar upp all cpu (95% atm). Gaaah!
Citera
2008-10-22, 22:12
Medlem
927s avatar
det är bara webbläsarna som tar så mycket cpu?
Citera
2008-10-23, 20:21
Medlem
Osukarus avatar
Delvis korrekt! När jag har firefox uppe tas ca 90% cpu upp av det men stänger jag ner det ligger jag fortfarande på ca 75%, och då är det systemets vänteprocess som tar upp cpu.

Hela datorn är riktigt seg oavsett om man har en web browser igång eller ej dock, när det trådlösa nätverket är igång. Inaktiverar man det så går cpu användningen ner på 5% och allt går som på räls.
Citera
2008-10-23, 22:08
Medlem
927s avatar
systemets vänteprocess visar hur stor del av cpun som är ledig, den bör alltså ligga runt 97%. har aldrig använt något som är trådlöst så det kan jag inte hjälpa dig med, kanske måste man avinstallera allt och göra om från början.
kolla i enhetshanteraren så är ok där
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in