2008-10-13, 19:32
Medlem
loafmasters avatar
Mycket viktigt för Sundström att få göra mål tror jag. Han får inte falla bort för mycket om han ska ha en chans på en karriär.
Medlem
Härligt att just Pääjärvi-Svensson fick göra 1-0 i E.ON! Forza juniskedjan!
Medlem
Dr.Sativas avatar
0-1 till Brynäs, Vad gör Holmqvist?!
2008-10-13, 19:33
Medlem
Trillskes avatar
0 - 1 efter första. Ser ok ut, men brynäs måste sluta slarva i försvaret.

Finns det någon punkt Frölunda är bra på så är det det sista steget i offensiven (kallio.. ugh). Blivit farligt så fort brynäs slarvar och tappar pucken.
2008-10-13, 19:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champton
Härligt att just Pääjärvi-Svensson fick göra 1-0 i E.ON! Forza juniskedjan!
Såg att han bara gjort ett mål hittils denna säsong, känns som han gjort fler.. eller så blandar jag ihop gallerpojkarna :P
2008-10-13, 19:39
Medlem
loafmasters avatar
Markström har inte släppt en puck förbi sig på ca 165 minuter nu. Rätt bra faktiskt.
2008-10-13, 19:40
Medlem
Red Machines avatar
Det såg ju otroligt bra ut de första tio men sedan kommer frölunda in i matchen mer och mer. Målet bör ju Honken ta men vi får hoppas att han fortsätter släppa billiga mål då vi känns släpphänta bakåt. Markström åter bra och Silfverberg överaskande pigg. Loafmaster vad gör du på forumet? Hade för mig att du var en Glenn.
2008-10-13, 19:46
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Det såg ju otroligt bra ut de första tio men sedan kommer frölunda in i matchen mer och mer. Målet bör ju Honken ta men vi får hoppas att han fortsätter släppa billiga mål då vi känns släpphänta bakåt. Markström åter bra och Silfverberg överaskande pigg. Loafmaster vad gör du på forumet? Hade för mig att du var en Glenn.

De som är wannabe-Gävlebor finns oftast vid Hofors eller Sandviken ...

Skämt åsido, trodde samma faktiskt.
2008-10-13, 19:48
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine

Fan, Loafmaster har ju varit med länge! Gamla polers han och jag
2008-10-13, 19:52
Medlem
loafmasters avatar
Visst är jag en Glenn. Sitter dock på jobbet så det blev ingen match för mig. Slutar dock lagom till tredje och har bra kontakter på Scandinavium, så det är möjligt att jag springer in en stund ifall resultatet går åt rätt håll.
2008-10-13, 19:53
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
Fan, Loafmaster har ju varit med länge! Gamla polers han och jag

Ja, vem vet.
2008-10-13, 19:54
Medlem
Trillskes avatar
Nu blir det väl idiotpress hela andra som vanligt när vi leder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in