2008-10-18, 19:17
Medlem
glorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Anyways, tack för mig. Tror jag lämnar den här tråden då den blivit otroligt svåröverskådlig med alla enorma citat och kontringar med exakt samma innebörd. Det var en trevlig diskussion så länge det varade. No hard feelings, over and out.
Jag skriver under på detta!
Citera
2008-10-19, 04:24
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloria
Jag skriver under på detta!
Ja, helvete. Jag pallar fan inte en runda till. Varje inlägg tar en timme att skriva. Lite tankat nu, men fan, dags att säga ajö till denna dödsdöma tråd. Jävla sandlådedebatt. Over and out.
Senast redigerad av Utopia. 2008-10-19 kl. 04:30.
Citera
2008-10-20, 14:34
Medlem
d1rtj4ms avatar
Kom igen nu Gloria, drar du dig ur när det börjar bli intressant?

Utopia, du kallar det sandlådedebatt, jag upplever snarare att du inte riktigt kan argumentera för dina åsikter.

Inte svårt att ta det tidigare inlägget, kopiera och sedan svara i en ny tråd, vad är det för svårt med det?

Låter lite som dåliga undanflykter.

Kom igen nu feminister, vi lever i ett samhälle där män diskrimineras av samhället på flera punkter, kvinnor har alltså inför staten FLER rättigheter än män.

Hur kan det komma sig att ni feminister aldrig uppmärksammar detta, för det hade med största sannolikhet varit så att om kvinnor hade diskriminerats inför lagen, så hade ni inte varit sena att kritisera.

Feminister, är det verkligen så illa, att kvinnor har MER rättigheter inför lagen, än män?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in