2008-10-14, 20:02
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Chicken
Tänkte prova meskalin snart. Finns det någonting som gör den trippen intensivare, för citron lär väl inte fungera där också?

maoi förstärker all psykadelica eller har jag fel?
Citera
2008-10-14, 20:22
Medlem
Charlie Chickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
maoi förstärker all psykadelica eller har jag fel?

Coolt. Synd bara att det är olagligt. För övrigt läste jag på denna sida att man kunde boosta LSD-trippen med vitamin C.

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47449

"Confident with the terazosin's effects, I popped the mescaline caps and downed a glass of skim milk. I knew a few tricks with other drugs to increase intensity, for instance ingesting vitamin C to boost an acid trip, but I knew next to nothing about enhancing one's mescaline experience at that point in time. I did know that it usually fucked with your stomach."
Citera
2008-10-15, 11:41
Medlem
Illuzionzs avatar
Det här med citronextrakt funkar det lika bra på torkad som färsk svamp? Har inte så många toppisar kvar och är sugen på att testa detta..
Citera
2008-10-15, 12:11
Medlem
berlinlondons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Det här med citronextrakt funkar det lika bra på torkad som färsk svamp? Har inte så många toppisar kvar och är sugen på att testa detta..

vi borde trippa tillsammans isåfall. vill göra det idag, har torkade toppisar och citron hemma

Hur mkt kortare tid trippar man generellt om man blandar citron i svampen ?
Citera
2008-10-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
så svartvinbär är bättre än citronsyran?

kan man mixa båda?

Läs länken jag postade i början av tråden ^^
Citera
2008-10-17, 00:59
Medlem
berlinlondons avatar
någon!!

hur mkt brukar citron förkorta trippen ??!
vill veta så inte mamma o pappa kommer hem och jag skulle råka vara trippad fortfarande ^^
Citera
2008-11-11, 00:33
Medlem
Illuzionzs avatar
Har för mig att jag har läst nånstans att man ska använda hett vatten med citronen? Och hur mkt ska det vara av varje då i så fall? Stämmer det och i så fall hur "hett" ska det vara? Antar att det inte ska vara kokande när man häller det på svamparna för det förstör väl ämnena?

Och en till sak ska man äta svampen också eller bara krama ur all vätska och bara dricka skiten som blir kvar?

Tacksam för snabba svar tänkte göra detta på morgonen typ!
Senast redigerad av Illuzionz 2008-11-11 kl. 00:37.
Citera
2008-11-11, 02:04
Medlem
Noterat, skall komma ihåg detta
Citera
2008-11-11, 13:36
Medlem
jontens avatar
Jag ser en del frågor men inte så mycket svar... Hur ska man förändra svampdoseringen om man tillsätter citronextrakt? Låt säga att jag tar 2g torkad cubensis i vanliga fall, hur mycket ska jag då ta om jag tillsätter citronextrakt?

Och funkar det lika väl med både torkad såsom färsk svamp?

Hur mycket citronextrakt ska man använda sig av? Snackar vi ett par droppar eller matskedar?

Jag föredrar att käka svampen, ska jag då bara göra svampen till mindre bitar och sätta dem exempelvis i ett glas med lite citronextrakt på botten och käka upp det (när det fått suga i sig ett tag..)?

Förklara gärna, detta är något nytt för mig
Citera
2008-11-11, 21:42
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonten
Jag ser en del frågor men inte så mycket svar... Hur ska man förändra svampdoseringen om man tillsätter citronextrakt? Låt säga att jag tar 2g torkad cubensis i vanliga fall, hur mycket ska jag då ta om jag tillsätter citronextrakt?

Och funkar det lika väl med både torkad såsom färsk svamp?

Hur mycket citronextrakt ska man använda sig av? Snackar vi ett par droppar eller matskedar?

Jag föredrar att käka svampen, ska jag då bara göra svampen till mindre bitar och sätta dem exempelvis i ett glas med lite citronextrakt på botten och käka upp det (när det fått suga i sig ett tag..)?

Förklara gärna, detta är något nytt för mig

Här kan du läsa
http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/svampinfo/atasvamp.php

Ganska långt ner..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem