2008-10-09, 09:46
Bannlyst
Kan vi inte få en tråd där vi själva kan lägga upp våra sidor. En reklamsida naturligtvis bli det, men det är enormt svårt att göra reklam på nätet eftersom alla är så rädda att ta medlemmar ifrån varandra. Fanns det en sådan sida, så kunde utbudet delas, men profithungern säger stopp. Varför är det så? Man lockas av att starta egna sidor, men ingen gör något för att man ska kunna få lansera dom. Nej jag lägger inte ut sidan i tråden, det är en fråga bara. Jag tror fler funderar i samma bana och FB kan väl ta första steget. Ni brukar inte vara rädda.

Ni kan radera detta redan nu, eller ge ett svar som alla kan läsa.
/M
Citera
2008-10-09, 12:08
Medlem
503s avatar
bildhantering -> flashback
/mod
Citera
2008-10-09, 12:19
Bannlyst
I länktips kanske?

Om du skriver en catchy rubrik och det inte är en ref-länk så går det väl bra där?
Citera
2008-10-09, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariage
TEXT

Vad är det för siter man ska göra reklam för?
Kommersiella eller bloggar?
Hur som helst så kommer FB översvämmas av allsköns skräp där folk försöker övertrumfa varandra i jakt på uppmärksamhet.
Varje gång man uppdaterar Nya inlägg skulle där vara fullt med trådar av folk som vill marknadsföra just sin Bästa-Site-I-Hela-Världen!
Kan inte se något diskussionsunderlag i det.

.
Citera
2008-10-09, 13:42
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariage
Kan vi inte få en tråd där vi själva kan lägga upp våra sidor. En reklamsida naturligtvis bli det, men det är enormt svårt att göra reklam på nätet eftersom alla är så rädda att ta medlemmar ifrån varandra. Fanns det en sådan sida, så kunde utbudet delas, men profithungern säger stopp. Varför är det så? Man lockas av att starta egna sidor, men ingen gör något för att man ska kunna få lansera dom. Nej jag lägger inte ut sidan i tråden, det är en fråga bara. Jag tror fler funderar i samma bana och FB kan väl ta första steget. Ni brukar inte vara rädda.

Ni kan radera detta redan nu, eller ge ett svar som alla kan läsa.
/M

Posta era hemsidor här [a.k.a bedöm min hemsida]
https://www.flashback.org/showthread.php?t=127536

Borde ju också kunna fungera för sådant ändamål

Annars funkar väl denna forumsdel för det, istället för att skapa nytt?

Egna projekt och hemsidor
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=218
Citera
2008-10-09, 16:17
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Detta är ett diskussionsforum, och att låta användare göra reklam för egna hemsidor ser inte jag faller under vår verksamhet. Om man vill diskutera teknik eller utformning av sin hemsida har vi passande forum för det. Men om man är ute efter att marknadsföra sig så kan vi erbjuda betald reklamplats här på forumet.

Det är dock tillåtet att ha länk till sin egen webbplats eller blogg i signaturen, även om den är kommersiell.

admin4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in