Citat:
Du börjar med uppmana folk härinne att höja ribban för att sedan själv leverera årtusendets dynga. Alexander Ivanovic är en golbög och du försvarar denna golbög, skäms du inte? Sen att du försöker framställa Alexander som en tuffing som man inte skulle våga öppna käften inför är bara löjligt. Nästan, men bara nästan lika löjligt som när den HIV-smittade tjackpundaren Läder-Lasse skulle framställa sig själv som en hårding när han var med i OG, han hotade Sverigedemokrater på internet och allt vad det var...
Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket. Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.
Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket. Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.Du har alltid varit en värdelös hora, likt din vapendragare Leif. Ni båda har nog smutsat ner internet mer än någon annan och jag vill inte ens föreställa mig hur mycket inavlad avföring som ploppat ner i era genpooler.
Det är just på ställen som dessa ni kan frodas. Fram till den dagen du klarar av att använda en bråkdel av dina meningslösa tilltag i verkligheten föreslår jag att du håller käften stängd.
Att man inte gillar Alexander för hans fysik eller för hans "låga" intelligens som du i samma mening inte kände till är sin sak, men att du kan rabbla upp tänkbara sätt om en person du varken känner eller känner till lika lite som du känner till de 100 000 andra personer du snackar skit om på flashback är för jävla fjolligt.