2014-03-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Du börjar med uppmana folk härinne att höja ribban för att sedan själv leverera årtusendets dynga. Alexander Ivanovic är en golbög och du försvarar denna golbög, skäms du inte? Sen att du försöker framställa Alexander som en tuffing som man inte skulle våga öppna käften inför är bara löjligt. Nästan, men bara nästan lika löjligt som när den HIV-smittade tjackpundaren Läder-Lasse skulle framställa sig själv som en hårding när han var med i OG, han hotade Sverigedemokrater på internet och allt vad det var... Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket. Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.

Du har alltid varit en värdelös hora, likt din vapendragare Leif. Ni båda har nog smutsat ner internet mer än någon annan och jag vill inte ens föreställa mig hur mycket inavlad avföring som ploppat ner i era genpooler.

Det är just på ställen som dessa ni kan frodas. Fram till den dagen du klarar av att använda en bråkdel av dina meningslösa tilltag i verkligheten föreslår jag att du håller käften stängd.

Att man inte gillar Alexander för hans fysik eller för hans "låga" intelligens som du i samma mening inte kände till är sin sak, men att du kan rabbla upp tänkbara sätt om en person du varken känner eller känner till lika lite som du känner till de 100 000 andra personer du snackar skit om på flashback är för jävla fjolligt.
Citera
2014-03-17, 18:31
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Blablabla...Att man inte gillar Alexander för hans fysik eller för hans "låga" intelligens som du i samma mening inte kände till är sin sak, men att du kan rabbla upp tänkbara sätt om en person du varken känner eller känner till lika lite som du känner till de 100 000 andra personer du snackar skit om på flashback är för jävla fjolligt.
Jag ogillar personer som Alexander för att de är kriminella. Sen att just Alexander utöver sin kriminalitet besitter ett flertal andra negativa egenskaper gör inte honom mer populär direkt.

Hur ser du på Alexanders goleri?
Citera
2014-03-17, 19:20
Medlem
Citat:
Jag ogillar personer som Alexander för att de är kriminella. Sen att just Alexander utöver sin kriminalitet besitter ett flertal andra negativa egenskaper gör inte honom mer populär direkt.
Hur ser du på Alexanders goleri?
du/ni 'ogillar personer som Alexander för att de är kriminella'
sen undrar du hur din antagonist ser pa goleri??
om du ar kriminell sa ogillar man goleri
om du inte ar kriminell sa ar val goleri bra i och med att det leder till domar?
kanske misstolkat, men sa verkar tongangarna vara
Citera
2014-03-17, 19:22
Medlem
Du har helt rätt i Din åsikt om kräket i fråga, Svartskjorta!
Citera
2014-03-18, 05:13
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
du/ni 'ogillar personer som Alexander för att de är kriminella'
sen undrar du hur din antagonist ser pa goleri??
om du ar kriminell sa ogillar man goleri
om du inte ar kriminell sa ar val goleri bra i och med att det leder till domar?
kanske misstolkat, men sa verkar tongangarna vara
Detta är mina personliga åsikter om golare, sen vad andra tycker får stå för dem.

Jag tycker att det är fantastiskt bra när kriminella golar på varandra för att precis som du skriver så leder det till domar. Jag ser kriminella som en ohyra i samhället som skall bekämpas med alla medel möjliga och allt som skadar dem ser jag som något positivt. Dock så ser jag inte själva gärningen gola där man anger sina vänner eller som "hård" kriminell helt plötsligt är villigt att prata med polisen när man fått lite väl obehagliga personer efter sig alls som hedervärd. Jag ser det som ryggradslös dubbelmoral och givetvis är sådant att vänta från ryggradslösa råttor som Alexander. Om en vanlig Svensson går till polisen när denne blir utsatt för ett brott så är det givetvis inte att gola utan helt rätt och riktigt agerande.
Citera
2014-03-18, 07:57
Bannlyst
Citat:
Du börjar med uppmana folk härinne att höja ribban för att sedan själv leverera årtusendets dynga. Alexander Ivanovic är en golbög och du försvarar denna golbög, skäms du inte?.

Forumets tuffaste kille gör nog det. I början gick han ju fram som en ångvält om hur tuffa och läckra killarna var i OG för att senare tona ned sin roll som OG MC:s tales man.

Alla har väl sett klippet på efterlyst när man intervjuar 2 pojkar med OGMC västar. - Har haft problem med narkotika i hela mitt liv

Citat:
Sen att du försöker framställa Alexander som en tuffing som man inte skulle våga öppna käften inför är bara löjligt. Nästan, men bara nästan lika löjligt som när den HIV-smittade tjackpundaren Läder-Lasse skulle framställa sig själv som en hårding när han var med i OG, han hotade Sverigedemokrater på internet och allt vad det var... Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket

Alexander föddes till förlorare. Han har haft koncentrationssvårigheter i hela sitt liv, ensam och utstött. Jag undrar just om Avalacne Queer någonsin träffat mongot. Har han gjort det borde han nämligen inte höja honom till skyarna. Det finns utredning på attt han är värdelös. Detta visar ju inte minst alla domar?

Återigen måste jag dra upp kortet på Alexander Ivanovic när han hälsar på Deno första gången i Turkiet. Han står med en för liten OG tröja och tubsockar uppdragna till knäna
Han fick en RyanAir biljett av Deno för ett mord han begått. Behöver jag nämna vad en sådan biljett kostar?

Citat:
Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.

Jepp och priset för detta?
En RyanAir biljett
Samt en betydelselös titel som "president" i ett mcgäng där ingen har körkort
Har har ju haft en förmåga tidigare att sjunga ut som en kanariefågel så med lite tur kanske han får 13-14 år. Då har god tid att göda sin bebismage ännu mer.

Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Du har helt rätt i Din åsikt om kräket i fråga, Svartskjorta!

Givetvis har han det och detta har ju märkts på alla wannabes, de blir ju bara tystare och tystare framför datan skakandes av ilska. Men de slänger nog i sig lite benzo och snart ska du se att de återigen är redo att överta världen.
Citera
2014-03-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BistroCorner
Forumets tuffaste kille gör nog det. I början gick han ju fram som en ångvält om hur tuffa och läckra killarna var i OG för att senare tona ned sin roll som OG MC:s tales man.

Alla har väl sett klippet på efterlyst när man intervjuar 2 pojkar med OGMC västar. - Har haft problem med narkotika i hela mitt liv

Alexander föddes till förlorare. Han har haft koncentrationssvårigheter i hela sitt liv, ensam och utstött. Jag undrar just om Avalacne Queer någonsin träffat mongot. Har han gjort det borde han nämligen inte höja honom till skyarna. Det finns utredning på attt han är värdelös. Detta visar ju inte minst alla domar?

Återigen måste jag dra upp kortet på Alexander Ivanovic när han hälsar på Deno första gången i Turkiet. Han står med en för liten OG tröja och tubsockar uppdragna till knäna
Han fick en RyanAir biljett av Deno för ett mord han begått. Behöver jag nämna vad en sådan biljett kostar?

Jepp och priset för detta?
En RyanAir biljett
Samt en betydelselös titel som "president" i ett mcgäng där ingen har körkort
Har har ju haft en förmåga tidigare att sjunga ut som en kanariefågel så med lite tur kanske han får 13-14 år. Då har god tid att göda sin bebismage ännu mer.

Givetvis har han det och detta har ju märkts på alla wannabes, de blir ju bara tystare och tystare framför datan skakandes av ilska. Men de slänger nog i sig lite benzo och snart ska du se att de återigen är redo att överta världen.
Denna filmen och kortet har förbigått mig.
Citera
2014-03-18, 21:26
Medlem
Kan någon konfirmera att det var HIV som fick läderlasse att lämna OG? Vad gör han idag, var håller han hus?
Citera
2014-03-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Kan någon konfirmera att det var HIV som fick läderlasse att lämna OG? Vad gör han idag, var håller han hus?

Hiv idag är inget hinder. man äter 3 tabletter per dag och lever som vanligt. Så länge man äter medicin kan man dessutom inte smitta någon
Citera
2014-03-18, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Hiv idag är inget hinder. man äter 3 tabletter per dag och lever som vanligt. Så länge man äter medicin kan man dessutom inte smitta någon
Var det där en bekräftelse på att LL har HIV eller bara litet sjukvårdsupplysning?
Citera
2014-03-19, 01:11
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Du börjar med uppmana folk härinne att höja ribban för att sedan själv leverera årtusendets dynga. Alexander Ivanovic är en golbög och du försvarar denna golbög, skäms du inte? Sen att du försöker framställa Alexander som en tuffing som man inte skulle våga öppna käften inför är bara löjligt. Nästan, men bara nästan lika löjligt som när den HIV-smittade tjackpundaren Läder-Lasse skulle framställa sig själv som en hårding när han var med i OG, han hotade Sverigedemokrater på internet och allt vad det var... Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket. Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.

Hell Svartskjorta,

Det är faktiskt rätt komiskt hur apan nere i Turkiet programmerat om hjärnan på Alexander. Killen kan komma att få avtjäna livstid för vad? Jo för en sopa som inte vågar ta sitt straff på hemmaplan. Var är Dano när anorektikern Alexander behöver honom som mest? Dano kommer inte göra ett skit för Alexander och hur hängiven OG kommer han vara om 1 år? Han kommer bli sönderknullad inne på kåken av Gambianer som har AT på heroin
Citera
2014-03-19, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Har läderlasse vart en OG boss? Läser om han på skitsidan nyheter24. Fan han köpte jag ju lagliga droger av för väldigt många år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in