2009-12-11, 09:06
Medlem
Gobblers avatar
Detta drar mej tillbaka till förra årets 14:e oktober tråd.. Det roligaste som skrivits på flashback?
Citera
2009-12-11, 10:54
Medlem
GalnaSmurfens avatar
Det jag inte förstår med project blue beam är hur det är tänkt att man ska köpa det hela när hologram uppenbarligen inte kan påverka omgivningen..
Visst skulle folk få panik om det helt plötsligt börjar flyga omkring en massa rymdskepp som skjuter här och där men det borde väl inte ta allt för lång tid att inse att skeppen bara är en ljusshow och inte har någon märkbar effekt på omgivningen.. eller har dom tänkt förstöra byggnader och döda människor med hjälp av andra vapen på samma gång?
Ett lätt sätt att ta reda på om det är något riktigt eller ett hologram borde väl vara att rikta en strålkastare mot det, det borde väl funka så länge ljuset når tillräckligt långt.
Förbered med strålkastare!

Ett som är säkert är att skulle en invasion eller religiösa tecken börja dyka upp i himlen så kommer jag garanterat att vara skeptisk till vad regeringarna har att säga om det.
Citera
2010-05-26, 19:19
Medlem
vaccins avatar
14 oktober?
Citera
2010-05-26, 19:45
Medlem
Krafses avatar
Varför kacklar ni om 14 oktober? Det har inte ett smack med Bluebeam att göra. Snacket om BB-project fanns LÅNGT innan 14 oktober kom på tal.
Citera
2010-05-26, 20:11
Medlem
xantonxs avatar
Att den här tråden ens finns kvar haha! Trodde alla hade släppt allt vad blue beam hette och fokuserade totalt på detta 2012-big-time-bullshit-alla-ska-dö-för-det-sa-hollywood!
Citera
2010-05-27, 00:44
Medlem
Men helvete då.
Nån jävel har snott min Sci-Fi novell jag kladdade ihop i 1:a ring >
Citera
2010-06-06, 15:27
Medlem
tryds avatar
Vi här i västvärlden är lika manipulerade som andra u länder.
Vi är inte så smarta som vi tror .

Project blue beam och Haarp är allt vad de kommer och använder sig utav redan idag + mediciner som msm ssrri . AVtrubbar människan mer lättkontrollerade .
De altstrar inte bara kors och andra religösa symboler på himlen .

De använder sig utav väderkontroll

Kolla på denna Haarp hur de används ute vid persiska golfen just i denna video

http://www.youtube.com/watch?v=YSubC55KI2c&feature=related

Nwo agenda . Fördumma folket , förminska folket , kontrollera folket , smutsa ner världen olje spill mm mm mmm mm
Citera
2010-06-08, 08:21
Medlem
Jag skrattar när jag ser folk som kräver motiv EFTER att de sett bevis.
Citera
2011-05-29, 20:00
Medlem
Att vi i västvärlden skulle vara mindre "lättlurade" tycker jag personligen är lite fel, då vi ser småbarn gå på allt jippo om terrorister hit och dit, vi ser ungdomar som ser på jersey shore från usa och tycker de är hur balla som helst och hur många artister på våra egna billboards är inte från USA?
Handlar inte om västvärlden, utan överallt där amerikansk media fått in foten har vi blivit manipulerade. Är det en slump att Obama vinner valet t.ex?

Däremot där media inte är speciellt utvecklat (mellanöstern bl.a) kommer inte median åt, och då går vi istället in och invaderar dem.

BB skulle kunna vara nästa steg för NWO att träda i kraft. Dessa bevis som många är ute efter är väldigt lätta att lägga fram, hur blåögd är man om man tror att all forskning avslöjas i detalj för oss 'dödliga'? Ett hologram med en liten $99 PC under kan verka high-tech för oss, men det är nog bara historia för andra som verkligen ligger i och ska få BB att fungera.
Senast redigerad av jizzi 2011-05-29 kl. 20:06.
Citera
2011-05-29, 21:32
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryd

Nä, uppenbarligen finns det många av oss som är smartare än dig iallafall.

Det där är en vanlig tromb. Sväljer du det är är du faktiskt lovligt korkad, ursäkta kraftuttrycken.

"Kolla, det är LJUST vit vattnet!", "någon skrev på ett forum att han såg död fisk!!!!" och "jag är så oerhört dåligt allmänbildad att jag inte har en ringaste susning om alla miljarder natur- och väderfenomen som finns över hela jorden och jag saknar grundläggande kunskaper i fysik, så när jag ser något jag inte sett förr så måste det vara magi eller någon ondskefull konspiration bakom!".

Suck.
Senast redigerad av ceph 2011-05-29 kl. 21:35.
Citera
2011-06-01, 19:33
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryd

Project blue beam och Haarp är allt vad de kommer och använder sig utav redan idag + mediciner som msm ssrri . AVtrubbar människan mer lättkontrollerade .
De altstrar inte bara kors och andra religösa symboler på himlen .

De använder sig utav väderkontroll

Kolla på denna Haarp hur de används ute vid persiska golfen just i denna video

http://www.youtube.com/watch?v=YSubC55KI2c&feature=related

Nwo agenda . Fördumma folket , förminska folket , kontrollera folket , smutsa ner världen olje spill mm mm mmm mm

"kolla på denna haarp"? hur menar du nu? är inte haarp en förkortning på ett forsknings program.
typiskt obildade foliehattar att inte ens kunna uttrycka sig korrekt...

videon ser dock onekligen spännande ut! har sett den förr och vet inte riktigt vad jag skall tro.
Citera
2011-06-19, 14:00
Medlem
Lidltyrannens avatar
Kolla denna video där berättar han alla planerna med HAARP och hur de fungerar och att han har räknat ut vart dem kommer sätta ut jordbävningar och när.
Lyssna vid 4.30-4.35 Där varnar han för en jordbävning 11 januari 2011 längst med "The madrid fault line" (((*Videon upplagd Januari 4 2011*))) En vecka innan alltså. Gissa vilken stor jordbävning som hände då JUST som han längst med "The madrid fault line" Japan jordbävningen största i deras historia och han sa det 1 vecka innan . Men skriver media om det neeej då dem skriver om domedagsprofeter som har fel. Och endast 200,000 människor som sett videon sorgligt men som sagt får den fler hits kommer den ju bara tas bort som alla andra.

Borde vara tillräckligt med bevis att jordbävningarna är konstgjorda eller förklara för mig annars hur han kunde varna er att illuminati skulle göra detta 11 januari längst med just "the Madrid fault line".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in