2008-10-07, 14:15
Medlem
SiMPEs avatar
goddag kära flashback användare nu vänder jag mig ännu en gång till er för råd och delad kunskap. Det är så att jag har ett par cannabis plantor stående utomhus som jag värnat om sedan tidig vår och har nu börjat bli redo att skörda, problemet är att jag hade velat ha dom ute ett tag till för "mognad" men så frös det på inatt , vad ska jag göra?

1. klippa dom direkt
2. låta dom stå en vecka till
3. chansa på att de inte fryser på dom närmaste dygnen och sen klipper dem
Citera
2008-10-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiMPE
goddag kära flashback användare nu vänder jag mig ännu en gång till er för råd och delad kunskap. Det är så att jag har ett par cannabis plantor stående utomhus som jag värnat om sedan tidig vår och har nu börjat bli redo att skörda, problemet är att jag hade velat ha dom ute ett tag till för "mognad" men så frös det på inatt , vad ska jag göra?

1. klippa dom direkt
2. låta dom stå en vecka till
3. chansa på att de inte fryser på dom närmaste dygnen och sen klipper dem

Skitsvårt att avgöra för oss som inte vet hur långt dem är gånga osv..langa upp en bild så kan du nog få fler svar
Citera
2008-10-07, 14:32
Medlem
SiMPEs avatar
har inga bilder att tillgå just nu och dom är satta en bra bit bort, men dom är finna som fan, tjocka fina buds överdragna med THC samt att ca 5-10% av pistillerna blivit brun/röda.
Citera
2008-10-07, 14:47
Bannlyst
Ut och skörda du vill väl inte dina damer ska stå och frysa.

mvh
Citera
2008-10-08, 15:11
Medlem
blotarns avatar
Om det är massa synlig thc på bladen så anser jag att det bara är ut och skörda. Snart är det nog för sent.
Citera
2008-10-08, 19:38
Medlem
nej du skall inte klippa dem ännu
Citera
2008-10-08, 19:40
Medlem
SiMPEs avatar
klipper dom imorgon har inte varit hemma men tydligen va de frostfritt inatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera