2008-10-23, 04:34
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chicano_u-turn
Finns det bilder på damerna i fråga?
Har letat it råden men inte hittat

Instämmer i denna förfrågan, är löjligt nyfiken på att se hur dom ser ut up close.

Men detta kanske har svalnat för alla utom mej...
Citera
2008-10-25, 10:01
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse
Instämmer i denna förfrågan, är löjligt nyfiken på att se hur dom ser ut up close.

Men detta kanske har svalnat för alla utom mej...

Inte för mig heller
Citera
2008-10-25, 11:52
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganiolo
En bra kontakt till mig jobbar i Gbg och kontrollerar räls... Företaget står för hyran som tillhör en stuga på Älvsby(?) camping. SKa visst vara en riktig tattar-camping med massa slödder och avfall från samhället. Granne till han är en rullstolssittande tjej, dvs en av tvillingarna. Varje gång han ser henne sörplar hon i sig en 7,2:a

Be din kompis trava dit med en kasse öl. Då kanske hon börjar snacka om händelsen. Så kan han via dig "rapportera" hit vad som sagts.

För övrigt är det otroligt att de lever. Särskilt den mordåtalade systern som efter motorvägsincidenten dessutom också hoppade från en bro på en hårt trafikerad väg.

Verkar som att de av någon underlig anledning ska överleva.
Citera
2008-10-25, 21:26
Medlem
Såg ett tvillingpar som

Var på tv för ett bra tag sedan, dessa 2 tjejer var typ dampbarn och var placerade på ett hem. De förde ett jävla liv å slogs å sparkade på dörrar mm.
Det kanske var de som gjorde detta???
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Som sagt var sååå många tvillingsystrar med detta beteende kan det helt enkelt inte finns i Sverige! Vem tror sig veta vilka det rör sig om?
Citera
2008-10-26, 12:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Jag har försökt luska bland folk från den trakten, och som är i samma ålder, men det har tyvärr inte lett någonstans utom att dom minns att tvillingarna fanns.

Sorry.
Citera
2008-11-03, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
De här var på allvar riktigt sjukt, är extremt nyfiken på orsaken av deras beteende.

Knark troligtvis...dom ser lite speedade ut i en del sekvenser.
Citera
2008-11-30, 11:47
Medlem
rigbos avatar
Vet någon om det blivit någon rättegång mot Sabina än?
Hittade lite kommentarer på ett annat forum. http://www.topix.com/forum/world/T9UCI92MJUH9BVP22
Citat:
Ursprungligen postat av lotta

They are Swedish, born in 1967 ant went to the same highschool as I did. Their story is a sad one. Coming from very poor conditions, they were bullied for being odd and mean rumours about them were going on constantly.
Citat:

Who the hell is Lotta?
im Simon Eriksson, and I dont appreciate you spreading your bull online...
same goes for the PCP claims, its bs ...
My mother, is not a drug user.
maybe she got druged? ever think of that?...
if..... that was the case..
Simon Eriksson
Ursulas son heter Simon Eriksson och är 19 år. Troligtvis är det han som skrivit ovanstående. Han och hans mamma har nyligen bytt sin folkbokföringsadress till Åby Camping.
Citera
2008-11-30, 12:10
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Vet någon om det blivit någon rättegång mot Sabina än?
Hittade lite kommentarer på ett annat forum. http://www.topix.com/forum/world/T9UCI92MJUH9BVP22

Ursulas son heter Simon Eriksson och är 19 år. Troligtvis är det han som skrivit ovanstående. Han och hans mamma har nyligen bytt sin folkbokföringsadress till Åby Camping.

Ser ut som en trevlig vintercamping! Hittade en bild
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=313557
Citera
2008-12-02, 01:40
Medlem
Zockerconnys avatar
Åby Camping

Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Ser ut som en trevlig vintercamping! Hittade en bild
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=313557

Var det inte nåt på TV om Åby Camping för några månader sen, Göteborgs kommun hade tydligen placerat ut socialfall och invandrare där. Eller minns jag fel ?
Citera
2008-12-02, 03:48
Medlem
Dain-Bramages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Var det inte nåt på TV om Åby Camping för några månader sen, Göteborgs kommun hade tydligen placerat ut socialfall och invandrare där. Eller minns jag fel ?

Nej, det är nog Meros Camping du tänker på.
Citera
2008-12-02, 12:47
Medlem
Zockerconnys avatar
DEt finns två alltså

Citat:
Ursprungligen postat av Dain-Bramage
Nej, det är nog Meros Camping du tänker på.
Ja du har rätt, jag trodde att det bara fanns en "avstjälpningsstation" i Göteborg.
Citera
2008-12-02, 14:30
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Ja du har rätt, jag trodde att det bara fanns en "avstjälpningsstation" i Göteborg.

Nja, Åby ligger i Mölndal och det är Mölndal som skickar dem dit. Göteborg skickar snarare till Lisebergs camping i Kärralund. Till Meros kommer de som kommunen inte bryr sig om. Se http://www.meros.se/index3.htm för info och en del bilder på lirarna som bor där..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in