2008-10-05, 22:53
Medlem
vad är det frågan om guys..
Jag köpte 10 frön från min vanliga kran (Cannabis) och satte dom i jord och lät dom gro ett par dagar.. o ett par dagar gick till ungefär en vecka och där är jag nu.

det är ingenting som har vuxit, det är bara jord .. har jag blivit hasslad på frönen ? hur lång tid tar de för att se blomman ?!
2008-10-05, 23:09
Medlem
shuues avatar
..

la du fröna i blöt innan du stoppade ner dem i jorden??
2008-10-05, 23:10
Medlem
stilltons avatar
troligtvis är det för torrt eller så har du stoppat ner dom för djupt i jorden, lägg dom mellan hushållspapper och spraya med vatten.. efter ett par dagar får dom en liten svans, och nu kan du plantera. finns närmare beskrivningar i diverse guider.
2008-10-05, 23:41
Bannlyst
Läs en guide kom tillbaka när du har fler frågor. www.swecan.org eller
google är din vän.

mvh
2008-10-05, 23:52
Medlem
Lilabanans avatar
Ursäkta, men nu blir jag irriterad... Du köper cannabis frön och verkar inte veta ett skvatt om cannabisodling, det är inte bara att sätta ett frö i en kruka som får stå vid fönstret

Sen, det faktum att du köper frön av en kran är väl något komiskt också, 500 spänn för 5 frön av strainen "Dunder" möjligtvis?

Patetiskt, väx upp! Ska man ge sig in på något som detta ska man fan ha lite kunskap inom ämnet...
2008-10-06, 00:55
Medlem
antagonistens avatar
Sök, det finns massvis med trådar. Hittar du ändå inte det du söker kan du posta i noobtråden.

Tråd låst.
/Mod
Senast redigerad av antagonisten 2008-10-06 kl. 01:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in