"Jag blir nog aldrig svensk, dem är så kalla, jag skulle aldrig kunna lämna de gamla på sjukhemmen, jag kan nog aldrig anpassa mig jag blir nog aldrig svensk"
Vilken inställning, dem låter t.o.m zigenare sitta och snacka skit om deras egna folk..
"Det är onaturligt och främmande med främmande barn på dagis, jag vill inte använda ordet ras men det är äckligt att se två svenska föräldrar med en mörk unge jämte sig" klockren!
"Jag tycker inte om svenska tjejer, fasten jag är född här i Sverige. Svenska tjejer sitter och ligger med 10 olika killar"
Så tar de fram massa vita tjejer som är med negrer på baren..
Sen sitter nån muslim som sitter och snackar skit om att Svenska killar är fega som bara vågar stöta på en när dem är fulla..
Det jobbigaste stället var när man åkte till Arabien..
Som jag skrev innan, riktigt dåligt spel. De som programmerade det hade ingen kunskap ihuvudtaget och spelet gick ut på att snacka skit om svensk kultur..
"Hur skulle du känna dig om du blev utsatt för nedsatt propaganda"
Vafan.. Detta programmet är till för att göra svenskar osäkra om sin kultur.
Sen valde jag att den berusade tjejen skulle överleva bilkrashen istället för forskaren som uppfann botemedel mot aids
Det är ju bara svarta som ger aids.
Sen så laggar spelet som inihelvete, skärmen blir svart och så får man starta om.. De kanske inte gillar mina val
Btw, han som pratar heter Börje Ahlstedt.
Detta programmet innehöll alldeles för mycket skit mot svenskar och man fick bara höra antingen liberala svenskar eller invandrare som hatar svenskar.
Som jag sa, ger spelet 1/5