2015-02-17, 21:10
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Har Robotspelsnissen Magi varit med än?

Nej, och när det programmet sänts så kommet det TROLIGEN att märkas i tråden...
Citera
2015-02-17, 21:57
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Ja är det så illa att det inte blivit någon investering (som hållit) på fyra program så har du en poäng.
Då är det inte fel drakarna, utan på företagsideerna

Nej det är absolut inte Drakarnas fel, det är något som inte stämmer med hela produktionen. De kanske ska vara mer aktiva och söka upp intressanta bolag och patenthållare så det står folk med någon substans och inte bara skit som det tydligen varit nu i 4 avsnitt.
Citera
2015-02-23, 21:36
Moderator
Dr Kings avatar
Vaktis-Staffan verkar vara en riktigt cool lirare. Jag är ingen säljare så att säga... Nej det kan man verkligen säga och det är enbart något positivt. Han vet istället vad han talar om och var väl värd att få en investering.
Citera
2015-02-23, 22:17
Medlem
CommonKnowledges avatar
Snacka om att förstöra ett programkoncept med 47 reklampauser på en timme.
3-4 entreprenörer hann presentera sina affärsideér?

SVT skötte skiten betydligt bättre!
Citera
2015-02-26, 22:23
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Är bara reklam innan sändningen på tv8play.

Tycker drakarna ställer för dåliga frågor eller så har man klippt bort vissa frågor. T.ex. hon med bh hade varit på 20+ kliniker men man fick aldrig veta hur många som var intresserade? Sen fattade jag inte sista med flyttgrejen, hur många produkter hade han? Var det bara den som kunde flytta bord han hade patent för?

Sen hon med fashion bitch. Hahahaha. Blev fan lite rädd av den presentationen.
Citera
2015-03-01, 11:00
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Stör mig på Lars och hans jäkla tjat om Värmland!
Citera
2015-03-02, 21:35
Moderator
Dr Kings avatar
Garderobsbruden verkade vara en total idiot. Ville inte lägga en timme på sitt bolag utan ville behålla sitt konsultjobb men värderade ändå sitt "bolag" till 5 miljoner. Med rätta sågades hon av drakarna.
Citera
2015-03-03, 09:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Garderobsbruden verkade vara en total idiot. Ville inte lägga en timme på sitt bolag utan ville behålla sitt konsultjobb men värderade ändå sitt "bolag" till 5 miljoner. Med rätta sågades hon av drakarna.

Hon trodde att hon var smart och det var helt rätt omdöme som gavs om henne: Du pratar som en politiker. Hon ville förmodligen vara med för att få lite extra reklam för sitt fortsatta produktsäljande vi sidan av. Tror inte att det går särskilt bra.
Senast redigerad av HerrGickhan 2015-03-03 kl. 09:47.
Citera
2015-03-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Håller med för mycket reklam och för få som visas.
Citera
2015-03-03, 23:48
Medlem
Tycker den svenska versionen är ganska tråkigt. Den amerikanska är den bästa. Den enda som jag tycker är skön bland drakarna är Dani . Men de flesta som är med i programmet har knappt sålt något eller så har de inga bra idéer. Än så länge så har jag inte sett någon produkt som jag verkligen tror på. Tror de var i de senaste programmet som någon hade uppfunnit ett multigym som såg ut att vara ihopplockat av gammalt skräp hemifrån Om de lyckas sälja den produkten blir jag imponerad.
Citera
2015-03-04, 09:32
Medlem
Ärlige Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlttt
Tycker den svenska versionen är ganska tråkigt. Den amerikanska är den bästa. Den enda som jag tycker är skön bland drakarna är Dani . Men de flesta som är med i programmet har knappt sålt något eller så har de inga bra idéer. Än så länge så har jag inte sett någon produkt som jag verkligen tror på. Tror de var i de senaste programmet som någon hade uppfunnit ett multigym som såg ut att vara ihopplockat av gammalt skräp hemifrån Om de lyckas sälja den produkten blir jag imponerad.

Den svenska versionen är ett sömnpiller särskilt i sin nya form. Hur har man hittat så trista drakar? Tycker själv att den brittiska är bäst, särskilt säsongerna med Theo P och Peter Jones.
Citera
2015-03-09, 21:20
Moderator
Dr Kings avatar
Det är verkligen otroligt dåliga idéer som presenteras i Draknästet. Tyvärr säger det väl en hel del om entreprenörsförmågan i Sverige som ligger ljusår från den i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in