2008-09-29, 10:24
Medlem
veSves avatar
Dom "röda pilarna" är jättebra. Att man kan sålla ut dom forumdelarna man inte är intresserad utav.
Men det kan alltid bli bättre. Varför inte införa någon form av liknande knappar på varje forumdel?

Eftersom jag inte läser allt i säg [Livsstil] utan kanske bara "Träning, kost och kosttillskott" och kanske bara "Feminism och jämställdhet" under [Samhälle] så vore det jätteskönt att kunna dölja resterande så allt man är intresserad av är det enda som finns.
Citera
2008-09-29, 15:27
Medlem
Tar och bumpar den här tråden, efter mer än ett år på FB är det fortfarande vissa forum jag aldrig varit inne i. Skulle vara skönt att slippa scrolla förbi dem vareviga gång!
Citera
2008-09-29, 17:10
Medlem
fizzles avatar
Vilka röda pilar, jag ser inga rödar pilar?

*går iväg och letar*
Citera
2008-09-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Vilka röda pilar, jag ser inga rödar pilar?

*går iväg och letar*

Gå till Flashbackforum startsida så tittar du längst till höger i de grå listerna där forumkategorierna står (droger, kultur o.s.v) där är en röd pil, trycker du på den så fälls hela det forumpartiet ner och du slipper skrolla förbi det.
Citera
2008-10-01, 17:16
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Gå till Flashbackforum startsida så tittar du längst till höger i de grå listerna där forumkategorierna står (droger, kultur o.s.v) där är en röd pil, trycker du på den så fälls hela det forumpartiet ner och du slipper skrolla förbi det.

Nämen där ser man, jo det är en smart funktion för de som icke orkar skrolla

Själv föredrar jag att se alla forumet om nu något intresserar en.
Citera
2008-10-02, 10:24
Moderator
MondoBizarros avatar
Är det inte enklare att bara bli en nya inlägg-knarkare som vi andra?
Och ja, jag vet att man missar en del på det viset, men som jag ser det är FB idag så jävla stort att ingen ändå har möjlighet att hålla koll på allt, om man då inte har väldigt begränsade intressen och enbart hålls i ett forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in