Citat:
Ursprungligen postat av Wee!
Vilken webbläsare använder du samt vilken sida gäller det? (kan ju vara där felet ligger)
Skulle också kunna bero på virus/spyware, har du (uppdaterat) skydd?
Kan annars rekommendera att ladda ner iolo system mechanic, finns mycket bra verktyg där som snabbar upp datorn avsevärt (finns bla en mycket bra och djupgående defragmenterare där som du verkar behöva)

Använde firefox men jag har testat lite fram och tillbaka mellen IE, FF,Google Chrome och Opera med det är likadant på alla.
Har inget skydd som är aktivt. Norton och McAfee är för tunga, Ad-Aware Se startar om datorn om jag försöker och NOD32 tar bort program som det inte ska.
Däremot så Malwarebytes' AntiMalware ibland och använder HijackThis om jag får problem. Security Task Manager, Combofix och ATF cleaner är andra program jag har som dem som som hjälpt mig med HijackThis har bett mig att använda.
Nu har jag även Auslogics BoostSpeed som ska göra datorn snabbare.
Enligt deras defragmerare ska prestandan ha ökat med 12%.
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du måste ha minst 15% ledigt på hårddisken för att en defragmentering ska vara effektiv.
Oavsett vilket program du väljer.
Du kan installera Defraggler som kan defragmentera endast den mest fragmenterade filen på din hårddisk.
(Antagligen någon spel-relaterad fil !?)
Jag har 33% så det ska inte vara några problem och jag hämtade Defragler.
Dock har jag inteanvänt det en men jag ska defragmera datorn ett par gånger tills windows inbygda säger att hårddisken är okej.