Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karren-1
Jag hoppas att verkligen att partnern har hörselproppar i vänster öra för hennes egen skull.

Vad mongot gör i heta stolen har jag ingen aning om, en förklaring kan vara att hon saker självinsikt.

Pascalidou erkände nyss att hennes dotter är ännu odrägligare än hon själv
Hon är ju bara jobbig att lyssna på. Men dom verkar ju trots allt besitta vissa kunskaper så dom kan nog gå långt ändå. Var faktiskt nära att jag var tvungen att byta kanal. Så speedad och tramsig att jag var nära att få ett nervsammanbrott
Citera
2014-11-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hon är ju bara jobbig att lyssna på. Men dom verkar ju trots allt besitta vissa kunskaper så dom kan nog gå långt ändå. Var faktiskt nära att jag var tvungen att byta kanal. Så speedad och tramsig att jag var nära att få ett nervsammanbrott

Haha driver du nu eller, frågorna var ju vi i femman klass.
Citera
2014-11-07, 20:00
Medlem
Citat:
Jag hoppas innerligt att de åker ut tidigt i nästa program. Det räcker tydligen inte med alla dessa dryga utfyllnadsfilmklipp om deras arbete i Afrika, nu ska det toppas med att dessutom grundpelaren dvs själva frågesporten ska bli lidande. Fyfan, vilket jävla avsnitt.
Citera
2014-11-07, 20:02
Medlem
Pyramidspel med en sjuk tvist,vem fan glor på skiten? Gör fan ont i ögonen och man borde fan bli blind av det. Punkt slut!
Citera
2014-11-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Haha driver du nu eller, frågorna var ju vi i femman klass.
Det var dom ju igår också men då slog dom ju typ rekord i att bränna livlinor. Men visst håller jag till viss del med om att det var lätta frågor. Däremot sista frågan var klurig tycker jag.
Citera
2014-11-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karren-1
Jag hoppas innerligt att de åker ut tidigt i nästa program. Det räcker tydligen inte med alla dessa dryga utfyllnadsfilmklipp om deras arbete i Afrika, nu ska det toppas med att dessutom grundpelaren dvs själva frågesporten ska bli lidande. Fyfan, vilket jävla avsnitt.
Ja, vet inte vad jag ska säga alltså.Egentligen så brukar jag alltid hoppas att deltagarna ska gå långt och själva konceptet med denna ide med att låta vinstpengarna gå till välgörenhet är ju en bra grej i sig men jag kan bara instämma. Hon Alexandra skrek och hojtade så mycket att jag fick huvudvärk här till och med Dom får gärna antingen åka ur eller hoppa av på nästa nivå för jag orkar inte med dessa alltså.
Citera
2014-11-07, 20:14
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Whoa! Snacka om att Pascalidou är självgod.

"Har du skrivit en kokbok?"
"Självklart!"

Citera
2014-11-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Whoa! Snacka om att Pascalidou är självgod.

"Har du skrivit en kokbok?"
"Självklart!"

Till skillnad från nollorna igår så får man ju säga att dom skött sig bra men hon Lena förtjänar ju en bättre "medtävlare" än det där speedade åbäket.
Citera
2014-11-07, 20:21
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Till skillnad från nollorna igår så får man ju säga att dom skött sig bra men hon Lena förtjänar ju en bättre "medtävlare" än det där speedade åbäket.
Kunskaperna är det inget fel på, dock är A1-frågan i gränslandet, men lite mer ödmjukhet kan man väl kräva av någon som är noga med att påpeka alla människors lika värde?
Citera
2014-11-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Kunskaperna är det inget fel på, dock är A1-frågan i gränslandet, men lite mer ödmjukhet kan man väl kräva av någon som är noga med att påpeka alla människors lika värde?
Inget fel på deras vision och som sagt så är jag inte emot att utskottet går till välgörenhet. Däremot är det tråkigt när det för andra dagen i rad är så låg standard på deltagarna. Hade dom inte varit så himla barnsliga och tramsiga så hade jag unnat deras "projekt" en högre summa men jag blev illamående av detta program.
Citera
2014-11-08, 19:37
Medlem
Dom är inte lika tramsiga som igår, men nu ska dom hålla på och babbla i 5 minuter istället
Citera
2014-11-08, 19:47
Medlem
Corrans avatar
Hon är verkligen hemsk....

Fick hon in lite antisvenskt där med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem