Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-09-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Personerna är väl ändå förberedda på att de är livlinor? Kan ingen av dessa personer avsätta 1 timme för att vara beredd och hjälpa en mor eller far menar du?

Det är ju inte direkt så att man slumpmässigt ringer personen oförberett på en av årets alla dagar.
Kan kan dom väl. Men att veta exakt när dom bör vara beredda kan du väl ändå inte begära att dom ska kräva?
Citera
2022-09-10, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Lättare sagt än gjort . Hur kan du veta att redaktionen går in och meddelar när livlinan bör vara redo?

Men tävlanden säger väl "på fredag klockan xx ska jag vara med i Postkodmiljonären, var beredd vid mobil/dator mellan kl 15 och 16". Hur jävla svårt kan det vara?

Det där är fan inte så jävla besvärligt som du får det att låta.
Citera
2022-09-10, 19:57
Bannlyst
Citat:
Kan kan dom väl. Men att veta exakt när dom bör vara beredda kan du väl ändå inte begära att dom ska kräva?

Tror du inte att de flesta som tävlar meddelar sina livlinor när de åker till studion?
Citera
2022-09-10, 19:58
Medlem
Jag släpper tjafset om googlandet nu . Vi alla tycker olika där och ingen kommer kunna få någon annan att ändra åsikt. Gubben i stolen nu känns bekant. Tycker mig känna igen honom från ett annat program. Kan han ha varit med i Vem Vet Mest kanske?
Citera
2022-09-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Tror du inte att de flesta som tävlar meddelar sina livlinor när de åker till studion?
Programmet är inte live
Citera
2022-09-10, 20:01
Medlem
Synd. Hon hade rätt i hennes uppfattning av Styx. Hon skulle lyssnat på det och svarat Lethe istället.
Citera
2022-09-10, 20:03
Citat:
Programmet är inte live

Du verkar lika blåst som sonen som tror att svaret är så lätt som Styx på 225 000-nivån.
Citera
2022-09-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Du verkar lika blåst som sonen som tror att svaret är så lätt som Styx på 225 000-nivån.
Jag tycker snarare DU verkar blåst som tar för givet att redaktionen ska meddela livlinorna när dom ska vara redo om vi ska ha den diskussionen
Citera
2022-09-10, 20:07
Citat:
Jag tycker snarare DU verkar blåst som tar för givet att redaktionen ska meddela livlinorna när dom ska vara redo om vi ska ha den diskussionen

Var skrev jag att redaktionen ska göra det?

De tävlande får veta långt i förväg vilken dag de ska tävla, och då meddelar man ju såklart livlinan det och sedan preciserar tid när det närmar sig. Modern vekar ju dessutom kunnig så då hade han ju gott och väl tagit ledigt den dagen och suttit framför datorn hela tiden. Det hade ju en normal människa gjort om en familjemedlem kan vinna en miljon.
Citera
2022-09-10, 20:07
Medlem
Fan vad gubbfan snackar . Svara istället istället för att hålla ett föredrag efter varje fråga
Citera
2022-09-10, 20:08
Bannlyst
Citat:

Citat:

Förstår att du försvarar idioter nu eftersom du är en av dem. Redaktionen meddelar inte livlinorna, men den som tävlar meddelar säkert om tid och datum till livlinan.
Citera
2022-09-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Var skrev jag att redaktionen ska göra det?

De tävlande får veta långt i förväg vilken dag de ska tävla, och då meddelar man ju såklart livlinan det och sedan preciserar tid när det närmar sig. Modern vekar ju dessutom kunnig så då hade han ju gott och väl tagit ledigt den dagen och suttit framför datorn hela tiden. Det hade ju en normal människa gjort om en familjemedlem kan vinna en miljon.

Det vore väldigt intressant att få veta om du har nån trovärdig källa på att livlinan som blir uppringd får reda på när dom kommer användas och när dom måste vara beredda? Känner du någon i redaktionen och kan intyga att så är fallet? Om inte så faller dina hemmasnickrade konspirationsteorier platt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in