Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Okej vi får vara överens om att inte vara överens . Jag konstaterar bara att du har aningen knepig humor om du inte ser det roliga i att redaktionen skojar till frågorna ibland .
Klart man kan få åka hem tomhänt men jag har ju lite svårt att se humorn i det . Såvida inte du gottar dig i andras okunskap vill säga.
Men det är ju ett tävlingsmoment.. Varför ska allt vara rosa moln och och puttinuttigt, varför ska alla vinna pengar? Det skulle väl vara en del av dramatiken att man kan göra bort sig på en enkel fråga om man inte tänker.
Det är ju frågesport, varför slösa bort tid och flera nivåer då med att bara ge bort svaret? Jag vet att de gillar att slösa bort frågesport-tid genom pauser, dragningar och checkutdelningar men ändå.
Har man verkligen knepig humor om man inte garvar åt det? Det är väl knappast någon högklassig humor ärligt talat. Verkar som att du har väldigt låga krav när det gäller humor likt Agda, 97, du kanske skrattar åt allt men ärligt talat är det inte speciellt roligt överhuvudtaget, mest fånigt och irriterande.