Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-16, 19:45
Medlem
Soterns avatar
Och det ska vara en rektor. Är det konstigt att den svenska skolan har havererat.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Nämen... Vänta nu! Hörde ni som jag, rektor??? Det kan inte vara möjligt. Då är jag nästa nobelpristagare i fysik.

Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Var hon inte rektor? Herregud vilken vimsig människa.

Svaret på PISA-resultaten. VARFÖR ska lärare ha högre lön, utan prestationskrav?

Lärarkåren är nog det sjukaste som finns.
Citera
Medlem
Ferry31s avatar
Hon kommer säkert ha tur med nästa fråga och sen cashar hon ut med 30 000 utan att ha visat att hon kan ett skit.
Citera
2015-10-16, 19:47
Medlem
NirvanAs avatar
Fan vad dum jävla person, var hon lärare också?

Stör mig också på kvinnor i sådana här tillställningar, ingen gambling whatsoever, ska alltid fegas.
Citera
2015-10-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Haha, hon kommer få höra ett och annat i skolan.

Var ju en lärare för någon månad sen också som inte visste hur många partier som valdes in i Sveriges riksdag 2014

Av flera skäl hoppas jag att hon är rektor för en låg- och mellanstadieskola, där eleverna inte heller känner till Nathan Söderblom, kanske knappt ens Olof Palme, Wall street, eller portvin. Kan aldrig tänka på att hon är rektor på en gymnasieskola.

EDIT: Är frågeställarna snälla mot henne? Lättaste frågan ever efter 10 000.
Citera
2015-10-16, 19:48
Medlem
Ferry31s avatar
Sa ju det. Hon kommer ha tur med nästa fråga. Denna var otrolig enkelt också.

Nu kommer en som hon failar på och sen tar hon pengarna.
Citera
2015-10-16, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tholbox
ASSÅ SKOJJAR DU?!
50/50 och ringa en vän...

Snälla du, använd publiken, detta är ju pinsamt..

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Att använda ring en vän livlinan på 2000 kr och att även efter det behöva ta ännu en livlina kan vara den sämsta starten någonsin i programmet.

Hon var ju tydligen rektor till yrket. Att det står illa till med skolan har ingen missat men om hennes kompetens är typisk för en rektor är det tyvärr inte förvånande att raset fortsätter.

Citat:
Postkodmiljonärens dummaste deltagare någonsin? Pinsamt dåligt!

Citat:
Nämen... Vänta nu! Hörde ni som jag, rektor??? Det kan inte vara möjligt. Då är jag nästa nobelpristagare i fysik.

Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Var hon inte rektor? Herregud vilken vimsig människa.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fan vad dum jävla person, var hon lärare också?

Stör mig också på kvinnor i sådana här tillställningar, ingen gambling whatsoever, ska alltid fegas.

Bara kontakta lärarförbundet eller Gustav Fridolin. Var ju någon virrpanna som lagade mat och var allmänt dum i huvudet i något tv3-program också. Sen hade vi den notoriske mobbarläraren i Big brother för något år sedan. HORRIBELT!

De ska ju nu få löneförhöjning, bara för att de är lärare. FYFAN.

SLAKTA lärarkåren, förutom politikerna så är det den kår som är Sveriges undergång.
Senast redigerad av 19juni88 2015-10-16 kl. 19:56.
Citera
2015-10-16, 19:55
Medlem
Ferry31s avatar
Svartån är rätt. Men vad säger ni om denna frågan ifall man inte är relaterad till Örebro? Lätt eller svår?
Citera
2015-10-16, 19:56
Medlem
Citat:
Svartån är rätt. Men vad säger ni om denna frågan ifall man inte är relaterad till Örebro? Lätt eller svår?

Hade iaf inte kunnat den.
Citera
2015-10-16, 19:57
Bannlyst
Citat:

Om man inte är relaterad, medelsvår. Med alternativen, LÄTT.
Citera
2015-10-16, 19:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Nu kan hon skjuta fram hennes uttåg en vecka, hon kommer komma dit och bah "äh du jag tar dom här 75k".
Citera
2015-10-16, 19:58
Moderator
Dr Kings avatar
Sällan har uttrycket "hon är inte den skarpaste kniven i lådan" passat in så bra som för denna rektor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in