2010-11-02, 21:57
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Amalia ser nykter ut nuförtiden... not. http://i.helgon.se/g/%7B020/%7B020E1015-ED12-443A-B378-7220C7F90ACB%7D.jpg (behöver inte vara inloggad för att se bilden)

OMG!!! nä hon ser fan värre ut än när ja såg henne för något år sen...
Citera
2010-11-02, 22:07
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Amalia ser nykter ut nuförtiden... not. http://i.helgon.se/g/%7B020/%7B020E1015-ED12-443A-B378-7220C7F90ACB%7D.jpg (behöver inte vara inloggad för att se bilden)

Jösses. Jag har kanske blandat ihop dom nu.. Vem var det som spelade fiol? Amalia?

Edit: Ja det var det, såg jag nu.
Citera
2010-11-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
OMG!!! nä hon ser fan värre ut än när ja såg henne för något år sen...

Ska inte den här tråden handla om Berny?
Tycker det känns löjligt att skriva om hennes ex som inte har någonting med henne att göra nuförtiden.
Låt dom vara.
Citera
2010-11-03, 19:14
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatpojken
Tycker det känns löjligt att skriva om hennes ex som inte har någonting med henne att göra nuförtiden.
Låt dom vara.

Den här tråden är en skvallertråd om Berny, det är oundvikligt att människor hon har haft relationer med följer med i tråden då. Men vi kanske ska skapa en egen skvallertråd om Amalia då, om det känns bättre.

I alla fall. Jag blir fan ledsen när jag ser vad Nicklas skriver på Facebook, han verkar vara ärligt trött på droger och vilja komma ur skiten, det blir så sorgligt.
Citera
2010-11-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatpojken
Låt dom vara.

Skulle vilja säga att detta är en skvallertråd som avhandlar Berny samt alla attentionwhores hon haft ihop det med genom åren. Det är alltid kul med kvinnor som beter sig tvivelaktigt så som både Amalia, Amelia, Miia och resten av bunten med instabila horor hon dejtat.
Citera
2010-11-04, 12:12
Medlem
shws avatar
Karin: http://i.helgon.se/g/%7BC8F/%7BC8FD17BF-6142-4E24-ADF7-7596419DB890%7D.jpg
Kristinah / Elisa: http://i.helgon.se/g/%7B752/%7B75222E8C-1A76-42A2-A693-1DB351C14D80%7D.jpg
Ranvi: http://i.helgon.se/g/%7B519/%7B5197BFFF-B698-4784-A4EE-DB2CC2338281%7D.jpg
Citera
2010-11-04, 13:39
Medlem
"lyssnar på berny snarka som en liten gris kulting, sött men volymen ökar stadigt närmar sig en par tre suggors volym nivå....funtar på kväva henne med kudden, eftersom jag är en gammal sur galt, men hon får en puss istället på......kussemurran"

Han verkar long gone. Man vill ju hoppas att Berny ska ta sig ur det hela då hon faktiskt har talang iom skrivandet. det känns som ett så jävla waste att punda bort det hon har fått men vem är jag att döma vad hon gör med sitt liv...
Citera
2010-11-04, 14:02
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
"lyssnar på berny snarka som en liten gris kulting, sött men volymen ökar stadigt närmar sig en par tre suggors volym nivå....funtar på kväva henne med kudden, eftersom jag är en gammal sur galt, men hon får en puss istället på......kussemurran"

Han verkar long gone. Man vill ju hoppas att Berny ska ta sig ur det hela då hon faktiskt har talang iom skrivandet. det känns som ett så jävla waste att punda bort det hon har fått men vem är jag att döma vad hon gör med sitt liv...

Ja det är synd, men vad skulle hon skriva om ifall pundandet tog slut? Enligt mig är hon duktig, men ganska överskattad när det gäller just författandet, alltså skrivandet och formuleringarna.
Citera
2010-11-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Ja det är synd, men vad skulle hon skriva om ifall pundandet tog slut? Enligt mig är hon duktig, men ganska överskattad när det gäller just författandet, alltså skrivandet och formuleringarna.

Ja såklart hon är överskattad men då hon har fans och folk som uppskattar det hon skriver så tycker jag det är synd att hon slänger bort det till förmån för heroin. Skrivandet skulle kunna ge henne en trygg tillvaro med gott om pengar och att då istället välja att bo tillsammans med en ännu tyngre narkoman, en stackars hund och bara skitA i allt är för mig ett mysterium.
Senast redigerad av Saffrose 2010-11-04 kl. 15:03.
Citera
2010-11-04, 14:33
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Ja såklart hon är överskattad men då hon har fans och folk som uppskattar det hon skriver så tycker jag det är synd att hon slänger bort det till förmån för heroin. Skrivandet skulle kunna ge henne en trygg tillvaro med gott om pengar och att då istället välja att bo tillsammans med en ännu tyngre narkoman, en stackars hund och bara skit i allt är för mig ett mysterium.

Ja, precis så. Men den här gången verkar hon ha trillat dit riktigt jävla ordentligt. TIdigare har jag upplevt att hon hoppat fram och tillbaka väldigt flitigt, men nu verkar hon ha fastnat totalt. Och det syns ju i det hon har skrivit i bloggar och så tidigare att det hon egentligen vill ha är en stabil tillvaro, det är synd att hon inte förstår att hon aldrig kan få den när heroin är iblandat.
Citera
2010-11-04, 15:13
Medlem
psykakutens avatar
Berny mår väl skit och orkar inte hantera ett nyktert liv. Jag tror inte att det är svårare än så. Det gör för ont att vara nykter, för då måste hon ta itu med all skit hon varit med om. Ond cirkel, helt enkelt.
Citera
2010-11-04, 15:39
Medlem
ontblods avatar
Om vi lägger skvallret åt sidan en stund och koncentrerar oss på Bernys "situation".

Finns det någon här som tycker att man kan ta Berny på allvar när hon genom hela sitt vuxna liv (med böckerna, blogg, tv osv) romantiserat sitt mående, som enligt henne själv, är så outhärdligt?

Hon skrev sina böcker, men personligen tycker jag att hon döljer sitt riktiga motiv (som alltid är och har varit uppmärksamhet) i situationerna som hon själv försätter sig i. Det är som om hon vill vara i dessa situationer för att hon måste ha något att skriva om/berätta om i bloggar osv. Med andra ord, hon vill må dåligt för att kunna ha en bra ursäkt till att kuka ur, och exploatera sig själv.

För hur kan man ta en person seriöst som snortar knark i tv för att hon är arg för behandlingshemmen vill inte ta emot henne? Om hon nu verkligen var så fast besluten om att sluta knarka vid den tidpunkten i hennes liv, då pundar man inte mer bara för att hon inte fick behandlingen som hon ansåg sig ha förtur till. Det hela blir så otroligt barnsligt. Varför inte tatuera in bokstäverna "AW" i pannan och sedan behöver ingen ifrågasätta något hon gör längre.

Hon kan skriva så pass bra att ett förlag är villig att ge ut hennes böcker, men hon romantiserar knark, blod, självskadebeteende på ett sådant urlöjligt och konstigt sätt att jag förstår verkligen inte hur människor kan tycka så ofantligt synd om henne. Men det slutar inte där, utan alla människor som hon träffat har varit så ohyggligt stygga emot henne, att det motiverar (enligt henne själv) hennes beteende mot familj, fd vänner/pojk-flickvänner.

Hon bildar någon "änglafamilj" och enligt henne är de alla "trasiga", men behöver varandra för att överleva. Det hela blir så otroligt vulgärt och pinsamt.

Många i tråden kallar hennes situation för tragisk, men när man faktiskt tänker igenom allt som hänt runt henne, då anser jag att hon är en trivial person med ett uppmärksamhetsbehov som sträcker sig lite längre än vad som är normalt.
Senast redigerad av ontblod 2010-11-04 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in