2008-09-26, 08:11
Medlem
Fickludds avatar
Jag kr senaste versionen Opera p en PC med AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4600+ med 64-bitars Vista med SP1. 2 GB RAM.

Efter att ha startat Opera fungerar det mesta som man kan frvnta sig men efter ngon timmas anvndande kan jag inte lnge se filmer frn webbplatser med videoklipp, t ex Youtube. Om jag d tittar i Task Managern ser man att processen opera.exe anvnder mellan 215 och 260 MB! D mste jag stnga av Opera men ven dda processen eftersom det tar 'en evighet' att vnta ut ett programstopp.

Sedan kan jag starta Opera igen och kra ytterligare ngon timme tills det hnder igen.

Jag felanmlde till Opera och de skickade ett minnesdumpprogram som jag skulle skicka nsta gng det hnde. Nr jag ppekade att jag inte kan mejla en fil som r p 250 MB hrde jag inget mer.

Ngon som vet en lsning, eller en orsak till problemet?

Och svaret r inte Firefox.
Citera
2008-09-26, 10:57
Medlem
Har tyvrr ingen lsning, tnkte bara peta in att det aldrig hnt mig, inte ens p min "dliga" laptop (2,13 ghz, 512mb ram). Och dr har jag arbetat 10timmar+ i strck i opera utan problem.

nda jag kan tnka mig att prova r att installera om flash player, och ventuellt java ocks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in