Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-25, 13:09
Medlem
Hej, ladda ner clear sky för några dagar sen men det gick inte att installera spelet av nån anledning.
Så nu vill jag radera spelet men varje gång ja försöker står det att filen används av ett annat program, men det används inte av nåt (misstänker virus eller liknande)
Finns det nåt sätt att ta bort filen ändå?
Citera
2008-09-25, 13:42
Medlem
LasseKongoos avatar
Ta bort filen med Unlocker, finns här: http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Citera
2008-09-25, 13:42
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Starta om datorn i felsäkert läge och avinstallera därifrån!
Citera
2008-09-25, 14:38
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Starta om datorn i felsäkert läge och avinstallera därifrån!
Ja. Eller använd Unlocker... Det är enklare.
Citera
2008-09-25, 15:28
Medlem
jag hade samma problem, löste det såhär:

Logga ut snabbt och sedan in igen, exakt efter du har skrivit in lösenordet och klickat på enter, SKYNDA att ta bort mappen innan några av dina program laddar upp.
Citera
2008-09-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaadz
jag hade samma problem, löste det såhär:

Logga ut snabbt och sedan in igen, exakt efter du har skrivit in lösenordet och klickat på enter, SKYNDA att ta bort mappen innan några av dina program laddar upp.

Haha, det där lät riktigt komiskt och omständigt Rolig lösning som måste ha sett ännu roligare ut när den genomfördes
Citera
2008-09-25, 18:29
Medlem
Jag har en fil jag inte kan få bort manuellt, och inte heller med unlocker. Det är en install jag tankade för några dagar sen som cpade så filen används tydligen av explorer.exe, men jag kan inte "låsa upp" processen så jag kan ta bort filen. Var det F8 man tryckte precis innan windows xp skiten kommer upp vid booten för att komma in i felsäkert?
Citera
2008-09-25, 20:37
Medlem
LasseKongoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Jag har en fil jag inte kan få bort manuellt, och inte heller med unlocker. Det är en install jag tankade för några dagar sen som cpade så filen används tydligen av explorer.exe, men jag kan inte "låsa upp" processen så jag kan ta bort filen. Var det F8 man tryckte precis innan windows xp skiten kommer upp vid booten för att komma in i felsäkert?

Ja, det är F8 du ska trycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in