2008-09-25, 17:28
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hithere
Ja, om du vill det. Det är ju ett ypperligt exempel på hur inskränkta svenskar verkligen är.

Svensken inskränkt? Nu får du fan ta och kamma till ditt ögonbryn!

Hur kan du kalla svensken för inskränkt som släpper in och försörjer hundratusentals asylsnyltare från andra sidan jordklotet utan krav på motprestation?

Vi ger er gratis tak över huvudet, skolgång, tandvård, sjukvård, äldreförsörjningsstöd åt era gamla, rinnande vatten ur kranar, el ur vägguttagen samt arbetsfria pengar att hämtas ut ur ett hål i väggen.

Och då har du mage att kalla svensken för inskränkt?
Skit ner dig säger jag!
Citera
2008-09-25, 17:30
Medlem
Herr-Gyllenmuns avatar
Äsch, håll dina lögner till den realistiska sidan. Du som "realist" själv måste väl förstå det? [/quote]

lögner? det där var ett konstaterande.
Citera
2008-09-25, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Svensken inskränkt? Nu får du fan ta och kamma till ditt ögonbryn!

Hur kan du kalla svensken för inskränkt som släpper in och försörjer hundratusentals asylsnyltare från andra sidan jordklotet utan krav på motprestation?

Vi ger er gratis tak över huvudet, skolgång, tandvård, sjukvård, äldreförsörjningsstöd åt era gamla, rinnande vatten ur kranar, el ur vägguttagen samt arbetsfria pengar att hämtas ut ur ett hål i väggen.

Och då har du mage att kalla svensken för inskränkt?
Skit ner dig säger jag!

Visst är det trevligt att Sverige skrivit på FN:s flyktingkonvention precis som många andra länder men det ändrar inte faktumet att svenskar är ett inskränkt folk. Det var ju liksom du som frågade om jag skulle komma med folkdansargumentet... Svider sanningen så kan du ju låta bli och ställa frågor du inte vill ha svar på. Låter inte det rimligt?
Citera
2008-09-25, 17:32
Bannlyst
Citat:
Nja, inte direkt. Råttor slängs i någon sophög medan hundarna används som vakthundar. Svenskar låter ju både hundar och råttor skita och sova på deras sängar. Sjukt.

Jag låter varken hundar eller råttor sova på min säng...så sluta generalisera din alban.
Citera
2008-09-25, 17:34
Bannlyst
Citat:
Visst är det trevligt att Sverige skrivit på FN:s flyktingkonvention precis som många andra länder men det ändrar inte faktumet att svenskar är ett inskränkt folk. Det var ju liksom du som frågade om jag skulle komma med folkdansargumentet... Svider sanningen så kan du ju låta bli och ställa frågor du inte vill ha svar på. Låter inte det rimligt?

Sverige och svenskar är mycket mer öppna än albaner, albaner är mycket mer misstänksamma mot utlänningar, det finns knappt utlänningar i Albanien t.ex.

Rasismen är utbred i Albanien något jag tycker FN borde se över.

jag tycker Albanien borde ta emot massa negrer och sedan kalla dem albaner, annars är ni rasister...
Citera
2008-09-25, 17:44
Medlem
Aakes avatar
Citat:

Finns inget annat land på Jorden som är så generösa mot asylsnyltarBlattarna som Sverige.

Ändå får vi höra att vi är inskränkta och rasister av er bortskämda baklavaältare trots att vi lagar tänderna gratis på er tom efter allt sockerfrossande och annan skitmat.

Vi lär er tom att cykla, borsta tänderna och att använda en WC på rätt sätt, men när kursen är slut återgår ni till era gamla vanor igen och säljer cykeln betald av kommunen på Blocket.se brett flinande över att ännu en gång ha blåst svenne på pengar.
Citera
2008-09-25, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Finns inget annat land på Jorden som är så generösa mot asylsnyltarBlattarna som Sverige.

Ändå får vi höra att vi är inskränkta och rasister av er bortskämda baklavaältare trots att vi lagar tänderna gratis på er tom efter allt sockerfrossande och annan skitmat.

Vi lär er tom att cykla, borsta tänderna och att använda en WC på rätt sätt, men när kursen är slut återgår ni till era gamla vanor igen och säljer cykeln betald av kommunen på Blocket.se brett flinande över att ännu en gång ha blåst svenne på pengar.

Ta inte i så du spricker nu.
Du förstår väl att det finns blattar som arbetar, du vet, som tillsammans med arbetande svenskar ser till att allt det du nämner är tillgängligt. En hel del kom faktiskt på 70-talet så ta inte åt dig all ära nu. När jag som ung hade hål i en tand så var det inte någon svensk som fixade utan en iranier. Det tycks finnas många iranska tandläkare men läser man här så finns det bara iranska våldtäktsmän och inga tandläkare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghaleon
jag tycker Albanien borde ta emot massa negrer och sedan kalla dem albaner, annars är ni rasister...

Nu är jag inte från Albanien men jag kan svara på det. Landet kommer föromodligen ta in en massa invandrare när de kommit med i EU, men det är en bit kvar tills dess.
Citera
2008-09-25, 17:54
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ta inte i så du spricker nu.
Du förstår väl att det finns blattar som arbetar, du vet, som tillsammans med arbetande svenskar ser till att allt det du nämner är tillgängligt. En hel del kom faktiskt på 70-talet så ta inte åt dig all ära nu. När jag som ung hade hål i en tand så var det inte någon svensk som fixade utan en iranier. Det tycks finnas många iranska tandläkare men läser man här så finns det bara iranska våldtäktsmän och inga tandläkare.

Iranierna lär ju bli jätteglada över att bli jämförda med albaner...

Citat:
Nu är jag inte från Albanien men jag kan svara på det. Landet kommer föromodligen ta in en massa invandrare när de kommit med i EU, men det är en bit kvar tills dess.

Vad har detta med att lågpriskedjan Willy säljer rammarumpan-mat?

Håll dig nu till topic herr Alban.
Citera
2008-09-25, 17:59
Medlem
Baklava är mycket mycket gott och givetvis är willys smarta som uppmärksammar en högtid som firas av många i Sverige. Willys vill ju tjäna pengar.

För övrigt önskar jag en mer nyanserad invandringsdebatt än den man möts av i den här tråden. Jag tror vi är intelligenta nog.

En start är ju att vi börjar se varann som människor.
Citera
2008-09-25, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Iranierna lär ju bli jätteglada över att bli jämförda med albaner...

Visst vet jag att du oftast svammlar men det tycks ha gått över till en hallucination. Vilken jämföring talar du om herr Donco?

Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Vad har detta med att lågpriskedjan Willy säljer rammarumpan-mat?

Nu var det visserligen inte jag som tog upp Albanien men jag svarade på OT-frågan. Du har nog smittat mig.

Hur kommer det sig att herr Donco inte bad sin landsmän att hålla sig till ämnet utan istället enbart gav sig på invandraren? Kan det ha något med rasism att göra?
Citera
2008-09-25, 18:08
Medlem
Baklava är mycket mycket gott och givetvis är willys smarta som uppmärksammar en högtid som firas av många i Sverige. Willys vill ju tjäna pengar.

För övrigt önskar jag en mer nyanserad invandringsdebatt än den man möts av i den här tråden. Jag tror vi är intelligenta nog.

En start är ju att vi börjar se varann som människor.
Citera
2008-09-25, 18:51
Bannlyst
Citat:
Nja, inte direkt. Råttor slängs i någon sophög medan hundarna används som vakthundar. Svenskar låter ju både hundar och råttor skita och sova på deras sängar. Sjukt.

Den va fin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in