2008-09-24, 00:40
Medlem
perezhiltohs avatar
Drack lite bira med polarna. Efter ungefär 5 pilsner (33cl) drog jag i mig 15 mg diazepam..

Kände mig väldigt skön och lugn.. Drack drygt 4 bira till och drog i mig 15 mg till.

Sen skulle vi visst ut på någon nattklubb från ingenstans så man fick hänga med ut. Vid det laget alla mina polare skulle in på nattklubben var jag tvungen att gå en runda med en tjej så då drog jag väl i mig 4-5 pilsner till snabbt som fan och 10 mg stesolid till.

Jag lyckas komma in komma in på klubben som typ aldrig har hänt förr när jag har varit kickad på benso och där inne kommer jag inte ihåg något alls. Helt jävla svart.

Jag flippar totalt ut där inne och hamnade i bråk med fyra-fem killar av någon anledning fick jag höra senare. Lyckligtvis träffar jag en tjej som tog hand om mig så jag fick sova hos henne. Jag kommer exakt inte ihåg något som hände hemma hos henne.

Jag vaknade upp i hennes lägenhet och hon hade dratt till jobbet och lagat kaffe till mig!

Megaångest dagen efter. 14 beer och 40 mg diazepam var ganska galet. Synd att jag inte hade fler tabletter dagen efter så jag hade kunnat må bättre.
Citera
2008-09-24, 00:49
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Well, den kombon kan slå rätt fel. Var du på KB?
Citera
2008-09-24, 00:50
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Rätt usel rapport, 1/5. En lärdom är väl att inte blanda alkohol och benso förrän man har riktigt bra koll på både hur mycket alkohol man tål och hur mycket benso som behövs både med och utan alkohol.
Citera
2008-09-24, 00:52
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Well, den kombon kan slå rätt fel. Var du på KB?

Inget kul folk på KB vettu.

Hipp. Där är damerna.
Citera
2008-09-24, 00:57
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Inget kul folk på KB vettu.

Hipp. Där är damerna.
Fair enough. Förövrigt så tycker jag att kombon benso och alkohol inte är för party, det har man CNS till. Men antagligen så avstår du från b+a kombon i framtiden, iaf när det vankas utgång.
Citera
2008-09-24, 01:03
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Fair enough. Förövrigt så tycker jag att kombon benso och alkohol inte är för party, det har man CNS till. Men antagligen så avstår du från b+a kombon i framtiden, iaf när det vankas utgång.

Yes. Jag trodde inte ens att vi skulle ut. Har hänt en gång förut också men då var det 3 eller 4 roppar och 12 starköl.. Då kom jag inte in på stället ens och somnade på ett torg tills min polares flickvän hittade mig helt väck och hjälpte mig.

Sade då att jag aldrig mer ska köra benso och alkohol när man ska ut men lite hemmakrök kan man väl pilla i sig 1-2 stilnoct eller något, det är bara najs.
Citera
2008-09-24, 01:18
Bannlyst
fan jag kastade bara en blick på TR'n och såg att den sög, kollade in lite respons och fick bekräftelse...
Citera
2008-09-24, 09:12
Medlem
Xalterads avatar
2/5... lite halvdåligt rapport, mer detaljer, vad kände du, vad gjorde du?

Ett tips är att aldrig blanda benzo med alkohol bland andra människor, det slutar aldrig bra. Någonsin.
Citera
2008-09-30, 13:10
Medlem
miGss avatar
Gärna lite längre samt mer beskrivning av ruset 1/5
Citera
2008-10-01, 05:45
Medlem
diazepam är Stesolid, nåt jag tar varje dag och det funkar så med alkohol ungefär som Stilnoct dvs plötsligt är man väck, man mins inget osv.

Otrevligt, Diazepam är dessutom länge i blodet så trots att man inte tagit det samma dag så ligger man risigt til när man vill supa.
Citera
2008-10-01, 07:45
Medlem
Diazepam = MGS1 NOSTALGI FTW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här