2008-09-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iRonMan!
Okej okej.

Bänkpressmax - 135kg 2reps
Bänkpressträning - 107.5kg 8reps

Knäböjmax - 200kg
Knöböjträning - 150kg 6-9reps

Varför ska jag ta alla tabletter på morgonen ? kommer inte halveringstiden att ta slut innan jag ska träna? Är det inte bättre att dela upp intagen 2ggr om dan så man fyller på ?

Ska jag köra en "Standard" PCT på Nolvadex under kuren ? eller menar du efter kuren ?

Ang min kost så har jag aldrig bulkat eller deffat, har ätit normalt för min kropp så jag ej får i mej för lite och för mkt.

Hade tänkt och bulka med kuren sen deffa till vår/sommar.

Käkar runt 6gånger om dan. Och nu räcknar jag inte med småmaten, som tex mackor/baggetter under skolrasterna.

ang hur mkt protein / fett / kolhydrater så kan jag ej skriva med siffror ( gram ).

Vet inte hur man kan räkna ut sånt. Något tipps ?

Du är onekligen stark, det måste man ju säga !
Ta du alla tabletter på morgonen, då slipper din lever jobba ihjäl sig.
PCT = efterkur. Detta gör du alltså efter kuren. En del som är känsliga brukar också köra 10mg Nolva ed under själva kuren också. Hur kommer du att göra med HCG och leverskydd ?

Inte för att vara dum med dig, men det känns som om du vet för lite. Kom ihåg att kunskap = styrka. Det känns som om du inte har koll på kosten, om du inte vet hur mycket äter, hur ska du då veta att du äter tillräckligt mycket ? Att du äter 6 ggr / dag spelar absolut ingen roll om du äter "fel" saker så du inte får i dig tillräckligt av tex protein och kolhydrater.

Mitt råd till dig är att fortsätta träna rent ett par år till, läs på mer och försök lära dig så mycket som möjligt om bland annat kost. Jag tror att du kommer att bli besviken på din kur, och att du inte kommer att gilla din kropp när du har kurat färdigt.
Senast redigerad av Magnus76 2008-09-21 kl. 15:27.
Citera
2008-09-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus76
Du är onekligen stark, det måste man ju säga !
Ta du alla tabletter på morgonen, då slipper din lever jobba ihjäl sig.
PCT = efterkur. Detta gör du alltså efter kuren. En del som är känsliga brukar också köra 10mg Nolva ed under själva kuren också. Hur kommer du att göra med HCG och leverskydd ?

Inte för att vara dum med dig, men det känns som om du vet för lite. Kom ihåg att kunskap = styrka. Det känns som om du inte har koll på kosten, om du inte vet hur mycket äter, hur ska du då veta att du äter tillräckligt mycket ? Att du äter 6 ggr / dag spelar absolut ingen roll om du äter "fel" saker så du inte får i dig tillräckligt av tex protein och kolhydrater.

Mitt råd till dig är att fortsätta träna rent ett par år till, läs på mer och försök lära dig så mycket som möjligt om bland annat kost. Jag tror att du kommer att bli besviken på din kur, och att du inte kommer att gilla din kropp när du har kurat färdigt.

Ordet oneklig vet jag inte vad det betyder hehe.
Men om det är possetivt så tackar jag

Jag vet själv att jag vet för lite. Därför gjorde jag en tråd här.
Det är bra att ni säger så. Blir mer sugen på att lära mej mer om detta.

Men jag är fortfarande orolig över att ta alla tabletter på morgonen.
Kommer det verkligen ha kvar sin effekt innan jag tränar?

Och kosten...
Hur ska jag "räkna" fram mängden Protien / Fet / Kolhydrater på bästa sätt?
Citera
2008-09-21, 16:59
Medlem
Citat:
Ordet oneklig vet jag inte vad det betyder hehe.
Men om det är possetivt så tackar jag

Jag vet själv att jag vet för lite. Därför gjorde jag en tråd här.
Det är bra att ni säger så. Blir mer sugen på att lära mej mer om detta.

Men jag är fortfarande orolig över att ta alla tabletter på morgonen.
Kommer det verkligen ha kvar sin effekt innan jag tränar?

Och kosten...
Hur ska jag "räkna" fram mängden Protien / Fet / Kolhydrater på bästa sätt?

Jadå, jag lovar att varken du eller din kropp kommer att känna nån skillnad om du tar tabletterna på morgonen. "Effekten" finns kvar. Det enda som händer om du delar på intaget är att din lever får tokjobba hela dygnet istället för halva, och levern ska man vara rädd om !
Hur hhar du förresten tänkt göra med leverskydd ?

Är skitlätt att räkna fram allt i kosten, lär dig vad allt innhåller, sen räknar du bara ihop allt, enkelt !
Citera
2008-09-21, 17:18
Medlem
Citat:
Jadå, jag lovar att varken du eller din kropp kommer att känna nån skillnad om du tar tabletterna på morgonen. "Effekten" finns kvar. Det enda som händer om du delar på intaget är att din lever får tokjobba hela dygnet istället för halva, och levern ska man vara rädd om !

Är skitlätt att räkna fram allt i kosten, lär dig vad allt innhåller, sen räknar du bara ihop allt, enkelt !

Detta e absolut inget menat till Magnus 76 eller ngn annan av gubbarna på brädan som hjälper noobs.

MEN ska ni börja kura får ni fan ta mig lägga ner lite mera tid o lära er "basic" runt att använda aas.

PCT, ta fram hur mycket kcal osv ska ni redan ha lärt/läst på innan ni ens har planer på att kura..

d e inte hallonbåtar ni ska stoppa in i eran kropp, försök fatta att kroppen tar skada av prepp även om ni sköter allt rätt.

Uppmanar alla som kan lite om prepp att inte skriva i noob trådarna, istället låta dem ta reda på informationen själva genom (stickys) o när dem har konkret info o komma med, då kan ni/vi agera bollplank o dela m oss av våra erfarenheter o tips.

Tack för visat intresse.

Mvh// SB
Citera
2008-09-21, 17:34
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Okej okej.

Bänkpressmax - 135kg 2reps
Bänkpressträning - 107.5kg 8reps

Knäböjmax - 200kg
Knöböjträning - 150kg 6-9reps

Du har alltså tränat 2½ år och är 19 år gammal.

Sorry, men jag tror inte på dina vikter. Det låter mest som att du drar till med lite siffror för att folk inte skall klaga. Du maxar inte 200kg i en godkänd knäböj. Så är det bara..
Citera
2008-09-21, 17:45
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
varför börjar ni snacka om 14-16 åringar nu i denna tråd ?

Är själv 22.

Fattar inte hur det hänger ihop.

Har tränat ca 4ggr i veckan i 3år och hockey 12år, men nu har jag lagt hockey åt sidan. Bara gym som gäller nu.

Fattar inte heller hur det hänger ihop? I den här tråden är du 19 år. I ovanstående är du helt plötsligt 22 år gammal.

Din trovärdighet var låg redan innan...
Citera
2008-09-21, 17:53
Medlem
Citat:

okej okej

Ska snacka med en kille här i närheten ang leverskydd, jag återkommer nånda om det
Citera
2008-09-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Fattar inte heller hur det hänger ihop? I den här tråden är du 19 år. I ovanstående är du helt plötsligt 22 år gammal.

Din trovärdighet var låg redan innan...

3 pers delar på detta konto.
Citera
2008-09-21, 18:02
Medlem
Afonsos avatar
Citat:

Åh fan...

Och alla "tre" kurar lågdos dianabol och har spelat hockey sen de var spermier...

Sure.
Citera
2008-09-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Åh fan...

Och alla "tre" kurar lågdos dianabol och har spelat hockey sen de var spermier...

Sure.

statsen e ju alla 3 killars vikter som dem har adderat.
mata inte honom Afonso.

Mvh// SB
Citera
2008-09-21, 18:39
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
statsen e ju alla 3 killars vikter som dem har adderat.
mata inte honom Afonso.

Mvh// SB

Nej, det är sant. Dock så började han hyfsat seriöst.. Men en del ljuger så klantigt att man blir mörkrädd.
Citera
2008-09-21, 19:12
Medlem
Schillingers avatar
Citat:

Varför gör ni det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto