Citat:
Ursprungligen postat av iRonMan!
Okej okej.
Bänkpressmax - 135kg 2reps
Bänkpressträning - 107.5kg 8reps
Knäböjmax - 200kg
Knöböjträning - 150kg 6-9reps
Varför ska jag ta alla tabletter på morgonen ? kommer inte halveringstiden att ta slut innan jag ska träna? Är det inte bättre att dela upp intagen 2ggr om dan så man fyller på ?
Ska jag köra en "Standard" PCT på Nolvadex under kuren ? eller menar du efter kuren ?
Ang min kost så har jag aldrig bulkat eller deffat, har ätit normalt för min kropp så jag ej får i mej för lite och för mkt.
Hade tänkt och bulka med kuren sen deffa till vår/sommar.
Käkar runt 6gånger om dan. Och nu räcknar jag inte med småmaten, som tex mackor/baggetter under skolrasterna.
ang hur mkt protein / fett / kolhydrater så kan jag ej skriva med siffror ( gram ).
Vet inte hur man kan räkna ut sånt. Något tipps ?
Du är onekligen stark, det måste man ju säga !
Ta du alla tabletter på morgonen, då slipper din lever jobba ihjäl sig.
PCT = efterkur. Detta gör du alltså efter kuren. En del som är känsliga brukar också köra 10mg Nolva ed under själva kuren också. Hur kommer du att göra med HCG och leverskydd ?
Inte för att vara dum med dig, men det känns som om du vet för lite. Kom ihåg att kunskap = styrka. Det känns som om du inte har koll på kosten, om du inte vet hur mycket äter, hur ska du då veta att du äter tillräckligt mycket ? Att du äter 6 ggr / dag spelar absolut ingen roll om du äter "fel" saker så du inte får i dig tillräckligt av tex protein och kolhydrater.
Mitt råd till dig är att fortsätta träna rent ett par år till, läs på mer och försök lära dig så mycket som möjligt om bland annat kost. Jag tror att du kommer att bli besviken på din kur, och att du inte kommer att gilla din kropp när du har kurat färdigt.