2014-08-05, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vildhjartat
Fick frågan av en vän om jag ville sälja min medicin.
Har inte sagt bu eller bä för jag blev paff över förfrågan utan sa istället : Jag vet inte
Har aldrig i mitt liv haft tanke ens på det men nu kryper det på lite mer sen man funderat mycket efter frågan igår.

Och efter läst lite i denna tråd och på fler ställen så verkar det vara ganska "vanligt" ??
Och pris beror på vart man bor eller har jag fattat fel ?

Jag bor inte i någon stor stad utan mer åt landsbygd.

Medicinerna använder jag själv men oerhört sällan då två av dom ger mig hemska biverkningar och den tredje har jag som behov. Men använder sällan så där får jag nya ganska så omgående jag ber om det och pga att jag inte använder den så mycket.

Det är Oxynorm 5 mg ( använder inte alls längre, men kan ev få ut mer ), Morfin Meda 10 mg ( använder inte alls, får förmodligen kanske inte ut fler ) och sen har jag Flunitrazepam Mylan 1 mg ( använder själv då och då och får oftast ut mer när jag ber om det ).

Jag är inte troll eller så men då tanken känns lite att kanske och jag har inga mängder så ev. blir det bara för en gång eller så åker i alla fall dom två första tillbaka till apoteket.
Så OM jag skulle sälja vad kan man säga för pris ?
Eftersom det är en vän så hade i alla fall jag lagt priserne lägre än annars, just pga vänskapen. Beror ju på hur nära vänner ni är, du kan ju lägga dig någonstans mellan de priser jag skrev kanske.

Oxynorm 5 mg
10-15 kr/st för din vän, uppemot 25 kr/st för övriga.

Morfin Meda 10 mg
15-20 kr/st för din vän, uppemot 40 kr/st för övriga.

Flunitrazepam 1mg
20-25 kr/st för din vän, uppemot 40 kronor för övriga.

Hoppas det hjälpte.
2014-08-05, 21:48
Medlem
Chicken-hawks avatar
Apodorm (Nitrazepam) 5mg. Vad ligger dom på? En vän har några kartor och jag är intresserad men han pratar om 25-30kr per tabl, låter ganska dyrt? Vad är ett rimligt pris för dessa?
2014-08-05, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chicken-hawk
Apodorm (Nitrazepam) 5mg. Vad ligger dom på? En vän har några kartor och jag är intresserad men han pratar om 25-30kr per tabl, låter ganska dyrt? Vad är ett rimligt pris för dessa?
Jag hade gett max 10 kr för dom.
2014-08-06, 00:09
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Zolpidem vet jag tyvärr inte priser på. Stess10 går för 10-20kr st. Större mängder billigare, men beror helt på vars du bor. Stockholmarna ger ju i princip bort sina droger... Som vissa sagt Xanor 10kr st och ikto 2r 20kr? Får betala dubbla vad dom ger minst själv. Bor i norr.

Så dyrt?
Jag hade typ tänkt mig mellan 5-7 kr st för mina Stess10r.
Inga direkta större mängder har jag kvar, kanske 3-400 stycken. Bor i Skåne och vbet inte vad priset ligger på här. Man kan ju inte gärna annonsera på Blocket eller Tradera.

Synd du inte kunde priset på Zolpidem. Får väl bli att lämna in dem på apoteket. Känns lite halvkasst att behöva göra det då det kanske finns människor där ute som mårdåligt och hade vel haft dem.

Tack skall du ha för seriöst svar.
2014-08-06, 07:02
Medlem
Chicken-hawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag hade gett max 10 kr för dom.

Han ville byta en karta av mina 200mg Tramadol mot en karta av hans 5mg Apodorm. Vad kan ett rimligt byte av en karta av mina Tramadol vara mot Apodorm?
2014-08-06, 15:36
Medlem
masterior26s avatar
Är 1kr mg okej att ta för Ritalin? Jag vet folk som fått 50-60kr för en 40mg men jag vill inte ta mer än 40kr för dom.
2014-08-06, 17:47
Medlem
Vad är ett rimligt pris att sälja Lyrica för?

Hej, jag är en kille som ätit Lyrica i flera år. På senare tid har folk blivit väääääldigt intresserade av att köpa dem, förmodligen för att snorta? Men jag har aldrig nånsin sålt eller hållit på med droger utöver mina utskrifter.

Så undrar vad som är ett rimligt pris att sälja Lyrica för? Jag vill inte bli grundlurad men samtidigt inte sälja för ett överpris.. Undrar helt enkelt vad gatupriset ligger på vad jag kan sälja dem för utan att känna mig lurad eller lura någon?

Tacksam för svar! Och klart som fan jag vet att det är olagligt, men jag är en fattig jävel som verkligen skulle behöva ett par kronor extra.
2014-08-06, 17:57
Bannlyst
Du borde berätta hur många antal du vill sälja så blir det lättare att svara på din fråga.
2014-08-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obdurate.
Du borde berätta hur många antal du vill sälja så blir det lättare att svara på din fråga.

Första omgången jag ska sälja är 28 tabletter. Köparen säger att hen brukar ge 30 för 150mg, så alltså erbjuder den 15 kr st för mina 75mg!
2014-08-06, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivUtanSyn
Första omgången jag ska sälja är 28 tabletter. Köparen säger att hen brukar ge 30 för 150mg, så alltså erbjuder den 15 kr st för mina 75mg!

Det är rimligt pris, du blir inte hasslad för din 28 st skulle jag tagit en röding.
2014-08-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obdurate.
Det är rimligt pris, du blir inte hasslad för din 28 st skulle jag tagit en röding.

Kan tyvärr inte drogslang xD Kan du ta det på sven ska, vad betyder en röding exempelvis ? ^^
2014-08-06, 18:47
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivUtanSyn
Kan tyvärr inte drogslang xD Kan du ta det på sven ska, vad betyder en röding exempelvis ? ^^

500kr betyder det och 15kr är normalt pris för 150mg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in