jag tycker det är helt sjukt att en del tar sådana överpris på tramadol, har hört folk som köper sina tram för 12 till 20kr st för 50mg. Det är helt sjukt. Borde inte kosta mer än 500-700kr för 100st 50mg.
Kommit över en del burkar Iktorivil 2 mg. Dock käkar jag inte dom själv och över tio år sedan jag var ute och snurrade på "pillermarknaden" :-) Är det ett okey pris och ta 1500 för en burk och tex 2500:- för två burkar? Tacksam för feedback
Ja det är ett ganska hyffsat bra pris för ikto här i Sverige. I Göteborg kostar 1st 2mg ikto 25kr, men köper man fler blir det självklart billigare. 1500kr låter som ett rimigt pris för en burk 100st.
OBS inget att jag vill sälja. Har en kompis kompis, som är så jäkla sugen på dessa, och jag har ingen användning för dessa längre. Dessutom har jag noll koll på just morfin meda.
Det finns hur mycket info som helst i tråden, den är dock svår att sammanfatta och priser går upp och ner och varierar från stad till stad. Så ett rakt svar på frågan: vad tar man för ett paket lyrica? 56 tabs 150 mg i Göteborg? ytterst tacksam för svar, ett svar med ett pris utesluter ju inte att det finns fler prisuppgifter från olika folk. Så berätta gärna vad just Ni betalar.
Det finns hur mycket info som helst i tråden, den är dock svår att sammanfatta och priser går upp och ner och varierar från stad till stad. Så ett rakt svar på frågan: vad tar man för ett paket lyrica? 56 tabs 150 mg i Göteborg? ytterst tacksam för svar, ett svar med ett pris utesluter ju inte att det finns fler prisuppgifter från olika folk. Så berätta gärna vad just Ni betalar.
200 kr kartan brukar jag sälja för, 14 stycken. Och paket för 700 kr. Nästan alla som köper är för att de inte har råd eller får tag i opiater för tillfället.