vad kostar suboxonen 8mg på gatan ? vet de e betydligt billigare söder ut , jag bor norr ut och e lite nyfiken då jag springer över sådana kontnuerligt! saken är den jag får 2-400kr här tänkte kolla vad de tar i södra änden av landet
vad kostar suboxonen 8mg på gatan ? vet de e betydligt billigare söder ut , jag bor norr ut och e lite nyfiken då jag springer över sådana kontnuerligt! saken är den jag får 2-400kr här tänkte kolla vad de tar i södra änden av landet
Jag måste bara säga .... min läkare föreslog trots att jag är stäplad pundare att jag skulle få heminevrin 300 mg kapslar som sömnmedicin. Nice tänkte jag men istället för att följa receptet haf jag tagit en burk om dagen (25 st) nu i 4 dagar och man är ju inte så påtänd som man vill.... har även drickit en hel del alkohol. Han föreslog också imovane, är det bättre ur russynpunkt?
Vad kostar 300st Lyrica a 300mg i Göteborg? Nyfiken?
*Flummade snabbt genom tråden men hittade inget svar, sorry om jag missat redan angivet svar...
Jag betalar max 25 spänn styck för dom. Tycker inte det är så dyrt eftersom man mår kanonbra en hel dag för 75 riksdaler. Är det nån skillnad i pris på Suboxone, Subutex, Buprenorfin (de orangea) här i GBG?