Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Mina Xanor tar jag 20.-/st för el 850 för 50 st.
Nu får jag kontinuerligt av min supplier, men är inte typen som e "streetsmart" å springer runt å kränger. Min förre "hopper" blåste mig -men idag ångrar han det nu ett år efter "incidenten" som inträffade.
Här e jag mer känd som "Heisenburg" -ja,Breaking Bad -har stabilt liv med fru -men ränderna går aldrig ur zebran. Måste leva på gränsen -kicken,,,Ni fattar.
Men 20 för xanor i lösvikt e nästan lägre än standard, men de flesta köper 50 + .
Jag gör bara detta vid sidan om för jag vet att det finns såna stackare som inte får hjälp av läkare med sina fobier.
Jag antar att du menar 1 mg arna ? För frågar någon mig om dom får köpa xanor av mig, som jag har på recept. Så får jag 50 kr st utan att ens be om det. Det är 2 mg's stavar. Depot kan man få samma för, dock brukar dom inte vara lika eftertraktade om dom inte är billigare. Jobbigt att mortla ner "muttrarna" och det smakar ju inte gott för 5 öre att tugga just xanor.
Och jag bor inte ute på landet någonstans heller.
Så standard pris ut för
Xanor 2 mg brukar vara~33-50 :- st Samt 100 pack Svenska 1800-2500:-. Har även hört folk som velat ha 3000:- för en burk.
Flunizar 1 mg brukar priset ligga på ~33-50:- st 100 pack Svenska FM1or 1500-2500 :-
Ikto 2 mg's brukar ligga på mellan ~20-33 :- st Svenska burkar brukar gå på mellan 1000-1800 :- Samt utländska Rivotril brukar gå att hitta från ca 700-1800 :-
Diazepam 10 mg's har jag ingen koll på längre. Dock skulle jag inte betala mer än 7 kr tabletten om jag köpte 100 st. 5 kr om det är Stessolid, då jag tycker dom knappt ger effekt.
Det här är priserna i en Stockholmsförort.
Sjukt med tanke på vad man fick betala för sina första flödder på svarta marknaden för lite mer än 10 år sen! Tacka vet jag högkostnadsskydd!!