2011-06-21, 23:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
Vad är priset på Heminevrin nu för tiden?

Säljs det ens Heminevrin idag på gatan?
2011-06-21, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
jag hämtar mdma för 900kr/g, men då är det kristaller och bara mdma, inte hackat nåt.
och bra kvalité på det med. räcker med 0,3 för att ha en riktigt skön kväll

tradd hämtar jag för 150 för tio st 100 mg.

allt är i stockholm.

EDIT: glömde lite saker.

Tack
2011-06-22, 11:33
Bannlyst
Heminevrin? Aldrig hört och aldrig sett på gatan, inte ens de som har sortiment i klass med ett mindre apotek i sina hem, och där brukar man kunna hitta det mesta...

Hur som helst, undrar över Lyrica... 100 mg kapslarna som jag har utskrivna har jag ofta bäcknat och tar då 10 kr för 3 st (300 mg), eller så har jag bytt mot de lila UpJohn ettorna, och då gett 3 lyrica för varje lila (300 lyrica mot 100 lila).

Men jag börjar fatta att man borde kunna få mer, vad är rimligt? Är det svinigt att ta 5 kr styck, eller om man byter, att man kräver en lila för 2 lyrica? Man vill ju inte va för oshysst...
2011-06-23, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Heminevrin? Aldrig hört och aldrig sett på gatan, inte ens de som har sortiment i klass med ett mindre apotek i sina hem, och där brukar man kunna hitta det mesta...

Lika bra kanske. Inget gott kommer ur dom tabletterna. Hittade en heminevrin-tablett i mina ynre dar i föräldrarnas medicinskåp. Givetvis läste jag lite om det på internet och det stod något om att alkoholisterna gillar dom, så jag poppade den givetvis. Det resulterade i krypande och stickande i bakhuvet och kring ögonen i typ hela natten. Otroligt obehagligt Karma kanske.
2011-06-23, 12:42
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:

Hur som helst, undrar över Lyrica... 100 mg kapslarna som jag har utskrivna har jag ofta bäcknat och tar då 10 kr för 3 st (300 mg), eller så har jag bytt mot de lila UpJohn ettorna, och då gett 3 lyrica för varje lila (300 lyrica mot 100 lila).

Men jag börjar fatta att man borde kunna få mer, vad är rimligt? Är det svinigt att ta 5 kr styck, eller om man byter, att man kräver en lila för 2 lyrica? Man vill ju inte va för oshysst...
6-7:-/100mg tycker jag är normalpris i alla fall.
Det gick i alla fall bra att sälja 75mg för 5:-/st för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av subutex.jatack
Lika bra kanske. Inget gott kommer ur dom tabletterna. Hittade en heminevrin-tablett i mina ynre dar i föräldrarnas medicinskåp. Givetvis läste jag lite om det på internet och det stod något om att alkoholisterna gillar dom, så jag poppade den givetvis. Det resulterade i krypande och stickande i bakhuvet och kring ögonen i typ hela natten. Otroligt obehagligt Karma kanske.
Tar du heminevrin i några dagar så slipper man den klådan i huvudet och näsan efter ett tag och man blir bara gungig och skön, däckar överallt. Kommer tyvärr inte ihåg va dem kostade.
2011-06-23, 12:58
Medlem
funkermanis avatar
Citat:

jag sålde 150mg för 20kr/st, var aldrig nån som klagade
2011-06-23, 13:49
Medlem
X2or : 20kr/st
Ksalol: 5-10kr/st
onax: 15-30kr/st
Halcion 0,25mg: 10kr/st
Somadril: 10kr/st
Stilnoct 10mg: 2-5kr/st
Sub: 150-250kr/st
Stess: 10mg/ 10kr/st
FM1or: 30kr/st
Ritalin: 8-15kr/st
Tram 100mg/ 10-15kr/st
oxy: 2kr/mg

Det är vad jag betalt sista tiden, ganska bra priser faktiskt
2011-06-24, 02:07
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Säljs det ens Heminevrin idag på gatan?

Jag har stött på dem några gånger på gatan fast alla gånger så har dem varit för privat bruk men nu har jag dem på recept.

Citat:

Jag har aldrig stött på att de inte har Heminevrin på lager på apoteket så det lär ju användas. Och nu pratar jag om apotek i småstäder och små byar. Flunitrazepam som jag också får brukar jag få beställa ungefär hälften av gångerna.

Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
6-7:-/100mg tycker jag är normalpris i alla fall.
Det gick i alla fall bra att sälja 75mg för 5:-/st för mig.

Tar du heminevrin i några dagar så slipper man den klådan i huvudet och näsan efter ett tag och man blir bara gungig och skön, däckar överallt. Kommer tyvärr inte ihåg va dem kostade.

Den biverkan försvann för mig efter första gången bara och vad jag läst och hört så brukar det vara så men annars så brukar man som max ha den biverkningen i några dagar.

Men som jag frågade förut. Ingen som vet vad gatupriset är på dem. Såg en tråd här på facebook och då var det 25 kr för en men med tanke på att priset gått upp på allt annat så då tycker jag att det lär ha gått upp även för Heminevrin,
2011-07-04, 20:38
Medlem
sobril 10mg
theralen 5mg
apodorm 5mg

gatupris?
2011-07-09, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
X2or : 20kr/st
Ksalol: 5-10kr/st
onax: 15-30kr/st
Halcion 0,25mg: 10kr/st
Somadril: 10kr/st
Stilnoct 10mg: 2-5kr/st
Sub: 150-250kr/st
Stess: 10mg/ 10kr/st
FM1or: 30kr/st
Ritalin: 8-15kr/st
Tram 100mg/ 10-15kr/st
oxy: 2kr/mg

Det är vad jag betalt sista tiden, ganska bra priser faktiskt

Hur kan Ksalol vara så sjukt billigt när skiten onax vara så dyr? borde vara tvärt om även om det är 1mg vs 2mg
2011-07-25, 09:52
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45acpVBRAP
Ingen aning vad han tjänar . Men han skriver att han får utskrivet "en hel del" och det kan ju vara i stort sett vad som helst beroende på hur mkt ngn konsumerar . Han får tjäna hur mkt pengar han vill på att jobba och göra rätt för sig . Har inga problem med det utan att han förstör för patienter som behöver dessa läkemedel för att fungera i sitt dagliga liv . Och då menar Jag inte som drog utan som läkemedel .
Om han är en duktig företagare och taxerar 10 el 1000 ggr så mkt som Mig så lyfter Jag på hatten att han har lyckats ! Jag är "bara" i byggbranschen , anställd dräng . Ett val Man gör ngn gång under resans gång .

Åsna! Han menar att han ska sälja medicinen för att tjäna massa pengar. Inte att han gör det idag och därför kan sälja sina droger.
2011-07-25, 13:06
Medlem
syndabocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toker!!!
sobril 10mg
theralen 5mg
apodorm 5mg

gatupris?
Sobil 10mg = 5kr
theralen 5mg = inprincip omöjligt att sälja, så mycket billigt 3kr.
Apodorm 5mg = 10kr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in