Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Säljs det ens Heminevrin idag på gatan?
Jag har stött på dem några gånger på gatan fast alla gånger så har dem varit för privat bruk men nu har jag dem på recept.
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Heminevrin? Aldrig hört och aldrig sett på gatan, inte ens de som har sortiment i klass med ett mindre apotek i sina hem, och där brukar man kunna hitta det mesta...
Jag har aldrig stött på att de inte har Heminevrin på lager på apoteket så det lär ju användas. Och nu pratar jag om apotek i småstäder och små byar. Flunitrazepam som jag också får brukar jag få beställa ungefär hälften av gångerna.
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
6-7:-/100mg tycker jag är normalpris i alla fall.
Det gick i alla fall bra att sälja 75mg för 5:-/st för mig.
Tar du heminevrin i några dagar så slipper man den klådan i huvudet och näsan efter ett tag och man blir bara gungig och skön, däckar överallt. Kommer tyvärr inte ihåg va dem kostade.
Den biverkan försvann för mig efter första gången bara och vad jag läst och hört så brukar det vara så men annars så brukar man som max ha den biverkningen i några dagar.
Men som jag frågade förut. Ingen som vet vad gatupriset är på dem. Såg en tråd här på facebook och då var det 25 kr för en men med tanke på att priset gått upp på allt annat så då tycker jag att det lär ha gått upp även för Heminevrin,