2011-03-09, 21:40
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladonizz
Propavan är ingen skit, en potent antihistamin och nu är det såhär att en person vill köpa det så sådana kommentarer är onödiga för annars hade jag inte gjort en tråd med frågan om propavan.

MVH

Enligt mig är dom det. Men 5 kr st är väl rimligt?
2011-03-09, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Enligt mig är dom det. Men 5 kr st är väl rimligt?

Det är din åsikt ja, men jag har inte bett om din åsikt, utan vad som är rimligt att ge för dom. Nåja du svarade, ok men sen vill jag ha en estimation ifrån en person som faktiskt tycker om propavan att säga också, finns det någon sådan här i krokarna som känner sig manade att skriva?

MVH
2011-03-15, 23:59
Bannlyst
Vad kan man ta för 56st Lyrica 150mg?, rimligt pris, inte i överkanten men inte heller i underkanten utan ett rimligt pris helt enkelt

MVH
2011-03-18, 13:44
Medlem
mqas avatar
Hur mycket kan man ta för Imovane/zopiklon på Plattan? Det är väl så att man lätt kan ta 15 kr/st (7.5 mg), kan man komma upp i 20 kr/st?
2011-03-18, 13:58
Medlem
Citat:
Det är din åsikt ja, men jag har inte bett om din åsikt, utan vad som är rimligt att ge för dom. Nåja du svarade, ok men sen vill jag ha en estimation ifrån en person som faktiskt tycker om propavan att säga också, finns det någon sådan här i krokarna som känner sig manade att skriva?

MVH
10% mer än vad de kostar på apoteket typ. Är så jävla lätta att få ut och enda anledningen att köpa dem svart är att slippa gå till vårdscentralen och förklara.
2011-03-18, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Sökte men inget resultat på cocillana i denna tråden. Nu är det ju inte piller men kan lika bra fråga här.

Vad kan man ta för en flaska på 250ml? Vad ligger priserna runtom i landet på ungefär?
Drygt 170:- kostar den på apoteket i alla fall.
Oj helvete vad dyrt. Med tanke på hur mycket man behöver för ett schysst rus så tror jag att det blir svårt att få särskilt mycket mer än vad apoteket tar. börja på 300 och sänk om det inte nappar?
var i landet du är, vem du säljer till och relation till honom påverkar ju också priset

Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Vad är rimmligt att ta för dessa preparat?
100mg samt 200mg Tramadol(ej depot)
Codeisan 30mg+500mg Paracetamol
Perduretas Codein 50mg (rena tabbar)

Ha en fortsatt god kväll på er
100 kr grammet är la rätt vanligt för tram? sen så kan du sänka eller höja beroende på om du vill maximera förtjänsten eller ha återkommande kunder (om du tänkt sälja mer eller mindre regelbundet)
var i landet du är, vem du säljer till och relation till honom påverkar ju också priset
2011-03-18, 14:10
Medlem
Citat:
Vad kan man ta för 56st Lyrica 150mg?, rimligt pris, inte i överkanten men inte heller i underkanten utan ett rimligt pris helt enkelt

MVH
vad jag förstått är ett rimligt pris på Lyrica nu samma pris som apoteket c:a 600 kr.
Annars kan du vänta tills de har klassats då lär priset stiga till det dubbla då tullen lär ta de flesta paketen från internet shopparna.
2011-03-18, 15:02
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Jag skulle säga 4 st 300mg:are för hundringen.
2011-03-18, 15:38
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Hur mycket kan man ta för Imovane/zopiklon på Plattan? Det är väl så att man lätt kan ta 15 kr/st (7.5 mg), kan man komma upp i 20 kr/st?
Du ska ta MINST 20:-/7.5mg

Fan jag brukar se dom säljas för 50:- st mest hela tiden.

(Folk som går på program och har UP med korta mellanrum har i stort sett "bara" detta att flumma på då det inte syns.)
2011-03-19, 11:26
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Du ska ta MINST 20:-/7.5mg

Fan jag brukar se dom säljas för 50:- st mest hela tiden.

(Folk som går på program och har UP med korta mellanrum har i stort sett "bara" detta att flumma på då det inte syns.)

Jo, jag vet, det är ju typ det enda som inte syns på urinprov. Trots det stod jag på Plattan hwla dagen utan att få något sålt, inte en enda.
2011-03-19, 13:40
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jo, jag vet, det är ju typ det enda som inte syns på urinprov. Trots det stod jag på Plattan hwla dagen utan att få något sålt, inte en enda.
Min gissning är att det är för att:
Du är någorlunda ung
Du är inte speciellt sliten
Du är inte känd där sedan tidigare (underskatta inte idioternas snutnoja)

Och sist men inte minst, du hade otur :P

Själv gör jag bara buissness där när det är varmt och skönt ute, just för att det kan ta tid.
2011-03-19, 13:50
Medlem
Siickboys avatar
Lite off topic.
Men gåre skaffa shit på plattan än?:P Trodde den var helt torr på allt. bara massa scammers?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in