Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Tjena, har bestämt mig för att uppsöka vårdcentral nu i dagarna för att få stilnoct eller imovane. Det är dels för att jag faktiskt har återkommande sömnproblem, och så vill man ju kunna flumma lite
Men jag har hört så mycket blandade priser från folk gällande apotekets priser. Observera att jag inte har något högkostnads skydd eller dylikt. Har sökt i tråden men fick inget direkt svar på min fråga.
Jag vet heller inte om jag ska spela så dum att jag tar emot propavan först, vad är priset på de? Är det under 100-200 är det ju värt det, känns som att chanserna minskar på nåt sätt om man säger att man testat det och det och det ena funkade bra, det andra funkade dåligt.
När du pratar med doktorn så flika lite snyggt in under konversationen att du fick något förut en gång som gav hemska "typ kramper i benen liksom" säg helst inte myrkrypningar (vilket det är), då slipper du iaf propparna, rekomenderar att pusha på att det är problem att somna du har och inte problem med att sova.
Det som du kan få är Theralen, ta det isf för dom ggr du har svårt att sova och ring dagen därpå eller två dagar efter och säg att det inte fungerade :P