2010-01-17, 21:51
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
En fråga till er benso torskar. Hur fan har ni råd? Det kostar jo hur mycket som helst!
Nu är jag visserligen inte benzotorks, men:
Beckna
Köpa från utlandet (mycket billigt)
Eller kriminella saker för att finansiera sitt missbruk alt. ha ett jobb.
2010-01-18, 00:37
Medlem
TjackadHamsters avatar
Pris för Clonazepam (Iktorivil) och Diazepam (Valium, Stesolid) skulle jag vilja veta i nuläget också.

Edit: n00bfråga: Är det skillnad på Blå Valium och Valium? Eller är "Blå Valium" bara ett begrepp? Alltså båda finns inte som marknadsföringsnamn?
2010-01-18, 01:19
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Pris för Clonazepam (Iktorivil) och Diazepam (Valium, Stesolid) skulle jag vilja veta i nuläget också.

Edit: n00bfråga: Är det skillnad på Blå Valium och Valium? Eller är "Blå Valium" bara ett begrepp? Alltså båda finns inte som marknadsföringsnamn?
Blå valium, blåvalar, vallar, blåballar etc är alla bara namn (dock har jag för mig att Roche Valium 10mg är blå därav namnet - ej säker alls dock.)

Är ikton Krysstvåor(Antar det) så kan du oftast få 20-25 kr st, det beror på konkurens och stad och så självklart, men mellan 15-25 kr st vid mindre mängder ser jag som standard för allt flödder av starkaste sorten dom kommer i (T ex. Diazepam 10mg, Nitrazepam 5mg etc)

Är det thaikopior kan du få sämre priser dock, men då lär du å andra sidan köpt in dom bra mycket billigare.

Vid hundrapack (reguljär köpare) så ska priset ligga mellan 10-15 kr st
2010-01-18, 01:34
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Blå valium, blåvalar, vallar, blåballar etc är alla bara namn (dock har jag för mig att Roche Valium 10mg är blå därav namnet - ej säker alls dock.)

Är ikton Krysstvåor(Antar det) så kan du oftast få 20-25 kr st, det beror på konkurens och stad och så självklart, men mellan 15-25 kr st vid mindre mängder ser jag som standard för allt flödder av starkaste sorten dom kommer i (T ex. Diazepam 10mg, Nitrazepam 5mg etc)

Är det thaikopior kan du få sämre priser dock, men då lär du å andra sidan köpt in dom bra mycket billigare.

Vid hundrapack (reguljär köpare) så ska priset ligga mellan 10-15 kr st

Okey. Då vet jag. Tack för snabbt svar.
2010-01-18, 02:41
Medlem
Zopicas avatar
Valium Roche 5 mg är vita:

http://medlem.spray.se/tabletter/images/Valium_5mg.jpg
2010-01-18, 02:43
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopica
Valium Roche 5 mg är vita:

http://medlem.spray.se/tabletter/images/Valium_5mg.jpg

Ja men Roche 10mg är blå.
2010-01-18, 08:31
Medlem
TjackadHamsters avatar
Nu är jag här igen och frågar..

Priset på Somadril och Imovane?
2010-01-18, 12:51
Medlem
TjackadHamsters avatar
...och pris för 10mg Ritalin? Vad är acceptabelt?
2010-01-18, 12:58
Medlem
bajserss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapeme
Är det verkligen så dyrt i Malmö? När jag köpt Xanor här uppe har jag betalat 20 kr - 1mg. Jag trodde det skulle vara bra mkt billigare där nere.. eller kanske är du som har en kass kran? Eller kanske jag som har en bra kran

Att 2mg kostar 40 är väl ganska logiskt när du köper dina 1mg'are för 20. Eller?
2010-01-18, 12:58
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Nu är jag här igen och frågar..

Priset på Somadril och Imovane?
Somadrilen skulle jag säga som flödder ungefär, mellan 15-25 kr st.
Imovane (Jag antar 7.5mg) är lite trixigt, har du folk som går på subprogrammet (eller allmänt pundare som går på piss) kan du duktigt betalt (upp till 50kr st i sthlm) men annars ligger väl prisläget runt 10-20 kr/st (närmare 10 än 20/st)

Citat:
...och pris för 10mg Ritalin? Vad är acceptabelt?
Ritalin har jag egentligen ingen aning om, men en kvalificerad gissning är 5-10 kr st.

Citat:
Ursprungligen postat av bajsers
Att 2mg kostar 40 är väl ganska logiskt när du köper dina 1mg'are för 20. Eller?
men i en storstad är 40 pix för 2mg Xanor faktiskt dyrt, runt 25-30 kr max. I norr är ju läget annorlunda, men i storstan bör du lugnt kunna hitta både FM1r och Xanor 2r och Krysstvåor för 20kr/st eller ibland mindre. (Konkurerens är ordet jag söker :P)

Ber om ursäkt för eventuella stavfel, har rättat det som var uppenbart för mig men har intagit c:a 50mg Nitrazepam, så skrivandet är icke på topp om man säger så.
Senast redigerad av chaoswithin 2010-01-18 kl. 13:02.
2010-01-18, 13:15
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Somadrilen skulle jag säga som flödder ungefär, mellan 15-25 kr st.
Imovane (Jag antar 7.5mg) är lite trixigt, har du folk som går på subprogrammet (eller allmänt pundare som går på piss) kan du duktigt betalt (upp till 50kr st i sthlm) men annars ligger väl prisläget runt 10-20 kr/st (närmare 10 än 20/st)

Ritalin har jag egentligen ingen aning om, men en kvalificerad gissning är 5-10 kr st.[...]

Tack för snabbt svar! Jo, tror närmare bestämt Imovanen ligger på runt 10kr, och Ritalinen definitivt 5kr/st. Har jag köpt dem för annars i vilket fall, skulle bara kolla här först såklart.
2010-01-18, 14:16
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Tack för snabbt svar! Jo, tror närmare bestämt Imovanen ligger på runt 10kr, och Ritalinen definitivt 5kr/st. Har jag köpt dem för annars i vilket fall, skulle bara kolla här först såklart.
Jo det låter absolut som vettiga priser, men du kan ju alltid försöka få ner priset på Imovanen lite, bland ungdomar är dom inte så eftertraktade, och jag misstänker att du är en sådan Försöka duger. (Antar att du köper 10+)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in