2008-09-17, 21:59
Medlem
joppes avatar
Snackade med en polare idag som har knullat en av hans nära vänninor i drygt ett år. Det har kört fint, men plötsligt vill hon "bara vara vänner". Han vet inte hur fan han ska gå från att vara kk och vän till vanlig vän från den ena dagen till det andra. Jeg tror jag ville ha det väldigt svårt att nergradera vänskapen utan vidare om det var jag som stod med problemet. Jeg tror att det hela ville gå åt helvete. Det var vad jag sade till honom, men det var inte det svaret han ville ha.

Någon som har liknande erfarenheter och har några råd?
Citera
2008-09-18, 16:05
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Snackade med en polare idag som har knullat en av hans nära vänninor i drygt ett år. Det har kört fint, men plötsligt vill hon "bara vara vänner". Han vet inte hur fan han ska gå från att vara kk och vän till vanlig vän från den ena dagen till det andra. Jeg tror jag ville ha det väldigt svårt att nergradera vänskapen utan vidare om det var jag som stod med problemet. Jeg tror att det hela ville gå åt helvete. Det var vad jag sade till honom, men det var inte det svaret han ville ha.

Jag förstår nog inte riktigt...tyckte din vän att det var att nedgraderas att hans kk ville vara vän med honom men inte ligga med honom längre?
De var ju kk? eller var de kära kk? nä du får bena upp det lite mer
Citera
2008-09-18, 18:31
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKAROZ
Jag förstår nog inte riktigt...tyckte din vän att det var att nedgraderas att hans kk ville vara vän med honom men inte ligga med honom längre?
De var ju kk? eller var de kära kk? nä du får bena upp det lite mer

TS menar nog att om det vore han som var i hans kamrats situation, så skulle TS tycka att det vore en svårighet med nedgraderingen som att gå ifrån KK + vänner till bara vänner, innebär.

Men vad jag inte förstår är att TS tycktes ge honom ett svar som bekräftade vad han redan tyckte, men ändå ville han inte ha det svaret?

Alltså att TS sa "jo nog är det svårt, det lär gå åt helvete" som svar på at hans kamrat "inte visste hur fan han ska gå från kk till vanlig vän"
Citera
2008-09-19, 10:19
Medlem
Psychopatricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe

Hon vill inte vara vän längre. Hon träffar någon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in