2008-09-20, 10:10
Medlem
Chronicals avatar
Finlandskryssningar är inget man åker på utan sin partner ( eller med för den delen )

2 st livsfarliga kategorier, finska småtjejer som annonserar i sina tidningar efter "målsmans sällskap" åker sedan och knullar och super..

Andra kategorin är vanliga WT fnask, typ trettiofemåriga budbilschafförer och Rent A plant jobbare..

Knullar din partner inte på båten är han trogen för evigt.

Jag måste ha haft samlag med över tjugo tjejer på båtfan, på 30 resor.

De allra flesta med partner hemma, så även jag.

En hänsynsfull partner boendes inom en radie inom 3 mil inom STHLm frågar inte ens utan skiter bara i båten helt o hållet, sorry. Landetboende har väl inte riktigt den krassa inställningen men det får man lära dem isf..
Citera
2008-09-20, 11:45
Medlem
classebanans avatar
Men frågan är: vilken kryssning är bäst om man vill knulla 30-40 åriga damer.
Citera
2008-09-20, 11:59
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats.nystrom
Man behöver inte få ligga bara för att man är på kryssning...

Seriöst? Åker någon på en sådan resa utan uppsåt att idka älskog? Båtarna kallas ju "fuckboats" i folkmun. Jag tycker ts har all anledning att vara svartsjuk. Sprit och lättfotade tjejer från små brukshålor - saken är klar.
Citera
2008-09-20, 12:55
Medlem
pikzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elidahme
Ja, det är ju lite problemet, han känner att jag inte litar på honom.
Det gör jag väl egentligen, men inte på fulla brudar..... >.<
Men du litar på honom. Vad ska de göra, våldta honom?
Citera
2008-09-20, 13:40
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Seriöst? Åker någon på en sådan resa utan uppsåt att idka älskog?

Jag har gjort det flera gånger. Mitt uppsåt brukar vara att bli snorfull. Sen kan man ju ifrågasätta hur sunt det är att välja att bli snorfull på en båt med den överhängande risken att trilla i vattnet, men det är trevligt att leva lite farligt ibland, och den enda faran jag ser med att leta upp något lättfotad båtluder och "idka älskog" (citationstecknen för att det är en ganska dum formulering i sammanhanget) är att kanske råka på någon könsjukdom. Men det är inte så farligt enligt mig, bara äckligt och frånstötande.

Så ni andra kan knulla i trånga hytter om ni vill, jag sitter hellre i baren och stirrar låååångt ner i botten på ett whiskyglas. Skål...
Citera
2008-09-20, 15:34
Medlem
J.D.Rockefellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Gäller inte alla passagerargrabbar, håller man sej bara någorlunda nykter och håller sej fräsch och charmig så får man doppa i tjejerna som jobbar på båten.
Har lägrat en croupier och en servitris under årens lopp. Fan så mycket bättre än en snorfull raggarbrud från typ Säffle.

Haha, klart det går, allt går, men det är i sådant fall beroende väldigt mycket på individuell prestation i det där fallet. Jag menade mer att varför slösa bort sin tid med att stöta på en i personalen som garanterat är 50 gånger svårare att få än andra resenärer. Tro mig, finns alltid fagra damer bland resenärerna också även om andelen WT är skrämmande hög.

Strunt samma, men i varje fall, det är vilda västern på båtarna.
Citera
2008-09-20, 16:25
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Gäller inte alla passagerargrabbar, håller man sej bara någorlunda nykter och håller sej fräsch och charmig så får man doppa i tjejerna som jobbar på båten.
Har lägrat en croupier och en servitris under årens lopp. Fan så mycket bättre än en snorfull raggarbrud från typ Säffle.

Haha, någorlunda nykter lär han ju knappast hålla sig, så jag behöver väl inte oroa mig för croupiern då
Citera
2008-09-20, 16:30
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Vad är det för puckat resonemang? Är du rädd för att "de fulla brudarna" ska våldta honom eller?

Om han sköter sig så behöver du inte oroa dig. Alltså handlar hela tillitsproblemet om din kille och inte om några "fulla brudar"...

Jag tror ärligt talat inte att han skulle göra något, vad jag menar är att jag gillar inte tanken att fulla brudar på fulla brudars manér, och änn värre på kryssningsmanér, skulle klänga på honom. Han skulle säga nej, och ja det kan hända på krogen med, men jag känner fortfarande ett sting av svartsjuka vid tanken, därför har jag valt att försöka släppa den.
Jag ska bara lita på min pojkvän och skita i det andra, för jag vet att han älskar mig och skulle inte röra någon annan.

Skrev mest bara för att få höra om jag var dum som kände mig svartsjuk.
Senast redigerad av elidahme 2008-09-20 kl. 16:32.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in