2008-12-04, 12:44
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Och oavsett om du blir friad eller fälld eller ens anmäld så kanske kan Vi upplysa om andra om att du är kvinnomisshandlare?
Du kan åtminstone upplysa om vad som sägs.

Enligt många vittnen går PD bärsärk nån gång då och då:
Han slog sönder sin egen dörr mm för nån tid sen.
På nån restaurang gjorde han en massa dumheter. Kom ångerfull tillbaka dagen därpå med en flaska champagne åt personalen.
Hans exfru säger att hon har blivit slagen flera gånger.
Andreafallet. 'Aj sluta' 'Slå mig inte' osv.

Oavsett om man inte kan hitta bevis för att döma karln, så anser jag att dessa händelser är för många för att man ska låta bli att upplysa Andrea och presumtiva flickvänner om riskerna med ett förhållande med PD!

Long live Flashback!
Senast redigerad av FritzDaCat 2008-12-04 kl. 12:46.
Citera
2008-12-04, 12:57
Medlem
Holygr4les avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Oavsett om man inte kan hitta bevis för att döma karln, så anser jag att dessa händelser är för många för att man ska låta bli att upplysa Andrea och presumtiva flickvänner om riskerna med ett förhållande med PD!

Här är vi överrens.
Låt varje enskild individ ta egna beslut utifrån de fakta som finns.
Citera
2008-12-04, 13:18
Medlem
Citat:
Du kan åtminstone upplysa om vad som sägs.

Enligt många vittnen går PD bärsärk nån gång då och då:
Han slog sönder sin egen dörr mm för nån tid sen.
På nån restaurang gjorde han en massa dumheter. Kom ångerfull tillbaka dagen därpå med en flaska champagne åt personalen.
Hans exfru säger att hon har blivit slagen flera gånger.
Andreafallet. 'Aj sluta' 'Slå mig inte' osv.

Long live Flashback!

och där har du gjort din bedömmning. När jag får uppgifter från andra håll än ett internetforum, så kan jag bilda mig min uppfattning.

Och jag menade i det stora hela, kändes som vi lämnade detta fallet i många av disskusionerna.

Jag kan inte dömma honom för det jag inte sett bevis för.
Citera
2008-12-04, 13:27
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Citat:
och där har du gjort din bedömmning. När jag får uppgifter från andra håll än ett internetforum, så kan jag bilda mig min uppfattning.

Och jag menade i det stora hela, kändes som vi lämnade detta fallet i många av disskusionerna.

Jag kan inte dömma honom för det jag inte sett bevis för.

OT Den här tråden är inte bara för dig... Alla har rätt till sin bedömning. Ingen har dömt PD för ngt. Men som man säger; när indicierna blir fler och fler börjar man dra vissa slutsatser... Det som ser ut som skit, luktar skit och smakar skit.... ja det är förmodligen skit, eller hur?
Citera
2008-12-04, 13:31
Medlem
daphoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyed Joe
OT Den här tråden är inte bara för dig... Det som ser ut som skit, luktar skit och smakar skit.... ja det är förmodligen skit, eller hur?
Det kan ju vara gammal chokladmousse.
Citera
2008-12-04, 13:33
Medlem
Holygr4les avatar
Citat:
OT Den här tråden är inte bara för dig... Alla har rätt till sin bedömning. Ingen har dömt PD för ngt. Men som man säger; när indicierna blir fler och fler börjar man dra vissa slutsatser... Det som ser ut som skit, luktar skit och smakar skit.... ja det är förmodligen skit, eller hur?

Där förmodligen är det avgörande ordet.
Inte ATT det är skit...
Citera
2008-12-04, 13:35
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
När jag får uppgifter från andra håll än ett internetforum, så kan jag bilda mig min uppfattning.
Andreafallet är väldokumenterat i förundersökningsprotokollet. Många vittnen.
Exfrun vittnade i rättegången.
Fallet med dörren är också dokumenterat.
Många källor med andra ord.
Citera
2008-12-04, 13:38
Medlem
Citat:

nej, de har jag itne heller påstått. Jag vädrar min åsikt precis som alla andra i denna tråd.

Jag säger bara att det är farlig toch dra slutsatser som inte finns fog för.,

Den jämförelsen är nog en av de löjligaste jag hört BTW. Saker behöver inte vara det det ser ut och vara, så ockås inom juridikens värld, det är därför det behövs dokumentation.
Citera
2008-12-04, 13:38
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Många källor, många rykten, en del bevis, besvärande omständigheter, osv. Finns det NÅGON som tror han är helt oskyldig?? Tror inte det...
Citera
2008-12-04, 13:39
Medlem
Citat:
Andreafallet är väldokumenterat i förundersökningsprotokollet. Många vittnen.
Exfrun vittnade i rättegången.
Fallet med dörren är också dokumenterat.
Många källor med andra ord.

ja, det säger jag inte. Men däremot finns det inte fog för allt annat som folk har påstått runt omkring, och för exsambons berättelse ska få hög trovärdighet räcker det inte med ord, utan det behövs intyg och dokumentation.
Citera
2008-12-04, 13:39
Medlem
Jag är väl troligen inte den enda som reagerat på namnet på Andreas blogg. Men jag bara undrar hur hon lyckas få hennes liv till Living the dream eller är hon ironisk? Ensamhet, psykiska problem, en misslyckad modellkarriär, en sambo som misshandlar och till råga på allt nästan slår ihjäl henne, ingen familj/vänner som bryr sig.. Det är rätt långt från "living the dream" om ni frågar mig. Eller är det en drömtillvaro att ha privilegiet att vara modellvacker och ha en man som är kändis med allt vad det innebär : pengar, respekt, brömmelse, kändispartyn (inte längre iofs ) även om allt annat, allt som verkligen är viktigt i livet, är skit?
Citera
2008-12-04, 13:40
Medlem
Citat:
Många källor, många rykten, en del bevis, besvärande omständigheter, osv. Finns det NÅGON som tror han är helt oskyldig?? Tror inte det...

Nej, o de spekulerar jag inte i heller, däremot tillskrivs han många saker han inte gjort genom rykten,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in