2008-09-14, 21:40
Bannlyst
Fy fan vilket jävla as! Såna fega skithögar ska fan bara avrättas!
2008-09-15, 00:14
Medlem
Maizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharpknife
Fy fan vilket jävla as! Såna fega skithögar ska fan bara avrättas!
Vad fan har hänt med flashback? Här skrattar vi åt det, det är roligt!
2008-09-15, 00:26
Medlem
Bajsfacistens avatar
Och vad i helvete skall vi diskutera?

Sedan när blev en länk till aftonbladet en grund en trådstart här på Flashback?

Tramstråd.
2008-09-15, 00:37
Medlem
Custom_mades avatar
Haha, var det bara jag som trodde att det var tvärt om först?
Alltså att kängrun hade misshandlat någon? äh strunt samma..
Klippet var inte speciellt roligt och inte speciellt tragiskt, hade ni tyckt det varit lika farligt om det var en människa som inte gjort nått och blivit påhoppad, förmodligen inte, hela denna delen av FB handlar om att tycka synd om djur!
2008-09-15, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maizer

Du skrattar för att du är efterbliven.
2008-09-15, 01:10
Medlem
Citronpajs avatar
Om man inte förstår skillnaden mellan att försöka avliva ett djur snabbt för matens skull eller att tortera ett djur för att tillfredställa sina sadistiska behov är det nått allvarligt fel i huvudet på en.
2008-09-15, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maizer

Nej jag skrattar inte. Men jag lovar att jag skulle skratta om jag såg ett klipp på nätet där du misshandlas med sparkar och käftsmällar. DÅ kommer jag skratta. Idiot.
2008-09-15, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Citronpaj
Om man inte förstår skillnaden mellan att försöka avliva ett djur snabbt för matens skull eller att tortera ett djur för att tillfredställa sina sadistiska behov är det nått allvarligt fel i huvudet på en.

Exakt!
2008-09-15, 01:15
Medlem
UffeButts avatar
Riktigt vidrigt gjort, men ingen är väl förvånad antar jag? Att det finns människor som gör sådant är ingen överraskning. Men satan var otrevligt det var och hur lite empati måste man ha för att kunna göra ngt sådant? Fy faan
2008-09-15, 02:38
Medlem
Videon var inte så vidare bra eller rolig, däremot tyckte jag att iden av en fight mellan känguru + människa lät rolig.

Men det var inte när man såg filmen. Däremot tycker jag inte att det är så illa som vissa skriver här. Att personerna borde avrättas är att ta i otroligt.

Dom var antagligen fulla och gjorde något som dom såg som en rolig grej. En fråga till er som reagerade kraftigt, gör ni samma sak på filmen när ett gäng hoppas på en försvarslös kille?.
2008-09-15, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Dom var antagligen fulla och gjorde något som dom såg som en rolig grej. En fråga till er som reagerade kraftigt, gör ni samma sak på filmen när ett gäng hoppas på en försvarslös kille?.

nu har jag inte yttrat mig om den här kängurufilmen, men om jag ska göra det så tycker jag väldigt synd om kängurun. försvarslös och oskyldigt behandlad känguru.

skulle jag se ett klipp när ett gäng ungdomar slår på en försvarslös kille som jag inte sett göra de andra något illa så skulle jag tycka det var minst lika vidrigt att kolla på, att se försvarslösa levande djur/människor plågas/misshandlas är imo riktigt tråkigt. att däremot se en fight mellan två personer eller två djur är en helt annan sak.

vad för dig att tro att folk här i tråden skulle tycka att det var "ok" om det hade varit ett klipp där en kille åkte på spö istället?

edit: sedan kan jag faktiskt tänka mig att mer än hälften av fallen har denna killen gjort ngt som resulterat i misshandeln. anledningen till att man upprörs av den här filmen är att det är en känguru ... vad har den gjort dig? om du låter kängurun vara och sköta sitt skulle den aldrig komma fram och klappa till dig.
2008-09-15, 04:00
Medlem
Psyko Dads avatar
Fy satan för såna här avskum från helvetet. Jag hatar all form av djurmisshandel & detta är fegt & vidrigt.
Att ens finna nöje i det visar var dessa horig drägg hör hemma. På havetsbotten. Efter att ha fått tarmarna utskurna & blivit hängda med tarmarna.
Jävla idioter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in