2008-09-13, 12:34
Medlem
Hejsan!

Har kt p ett virus som heter Trojan horse KillaAV. Frskt att lsa om hur jag ska f bort detta men har ej klarat att f bort skiten.

Det har lagt sig i mit antivirusprogram (avg) . Har skannat med bde Spyware Doctor och malwarebytes men hittar inget med dessa program. Nr jag skannar med avg s hittar jag en massa infekterade filer och alla ligger i avg i samma mappar osv . Ngon som vet vad jag kan gra ? / Mvh
Citera
2008-09-13, 13:16
Medlem
w580is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peky
Hejsan!

Har kt p ett virus som heter Trojan horse KillaAV. Frskt att lsa om hur jag ska f bort detta men har ej klarat att f bort skiten.

Det har lagt sig i mit antivirusprogram (avg) . Har skannat med bde Spyware Doctor och malwarebytes men hittar inget med dessa program. Nr jag skannar med avg s hittar jag en massa infekterade filer och alla ligger i avg i samma mappar osv . Ngon som vet vad jag kan gra ? / Mvh

Vart i datorn ligger dem?
Vad hnder om du startar datorn i felskert lge och tar bort dem dr ifrn?

Ladda ner hijackthis, vlj "do a system scan and save a loggfile" kopiera allt text som kommer upp och klistra in och posta hr

http://www.trendsecure.com/portal/en...hijackthis/qsg
Senast redigerad av w580i 2008-09-13 kl. 13:20.
Citera
2008-09-13, 13:36
Medlem
Tror du fr avinstallera AVG om den inte hindrar dig frn det, s testa installera ver den gamla.
Troligen syns den nu och kan plockas bort med t.ex. malwarebytes antimalware eller en onlinescan p f-secure webbplats.
Citera
2008-09-13, 19:12
Medlem
927s avatar
lter som att det r filer i avg's karatn som flaggas ut, isf r det ju inget att bry sig om
Citera
2008-09-14, 10:40
Medlem
Jag formaterade om datan istllet , var end ndvndigt men tack fr hjlpen iaf .. Nu sitter jag med ett annat problem .

Att jag inte vet hur jag ska f tag p Drivrutiner till modekortet, eftersom ntvrkskortet r intrigerat i modekortet s behver man vll bara drivrutiner till modekortet s funkar allt ?

Modekortets namn MSI 865pe neo2-ps (ms 6728 v2.0)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in