Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-10, 17:44
Medlem
För ett bra tag sen fick jag ett problem på min dator. Efter jag har suttit ett tag på min dator så stängs den bara av. Precis som om någon sitter och drar ut strömkabeln. Så jag tog i problemet och installerade om XP. Men mitt under installationen så stängs datorn av. Jag måste göra om allt och under mitt andra försök så stängs den av igen.
Jag skiter i saken för dagen och provade igen dagen efter. Då med ett lyckat resultat. Allt går som det ska och jag har installerat om XP, men jag har 2 hårddiskar, en för filmer musik etc. Och en för Windows plus alla program. Nu installerades XP på partionen som jag lagrar min musik och filmer på. Så jag har tänkt föra över det jag vill spara och sedan rensa allt från håddiskarna och installera om allt på 1 partion. Är det möjligt att rensa bort allt via installations skivan?
Jag har nu XP installerat på D och vill egentligen ha det installerat på C och ha D helt tomt. Jag skulle uppskatta om någon skulle kunna förklara för mig hur jag gör och vad jag har för alternativ, hoppas alla förstår vad jag vill (inte så duktig på sånt här) Tack på förhand / JJohansson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in