2008-09-09, 19:30
Medlem
Tycker att man borde kunna radera en tråd som man själv skapat om den inte fått något svar. Vore även bra om man kunde radera sitt inlägg i en tråd så länge ingen annan hunnit svara än.
2008-09-09, 19:34
Medlem
CC_Nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoreV
Tycker att man borde kunna radera en tråd som man själv skapat om den inte fått något svar. Vore även bra om man kunde radera sitt inlägg i en tråd så länge ingen annan hunnit svara än.

Jo har också funderat på detta faktiskt! Hoppas detta genomförs i framtiden
2008-09-09, 19:40
Medlem
TCOBs avatar
Är inte lite av poängen att ALLT ska sparas. Därför papperskorgen finns?
2008-09-09, 19:42
Medlem
ubersantas avatar
Visst vore det trevligt för vissa användare att kunna lägga upp en annons för drogförsäljning, få svar och ta bort den innan någon moderator hunnit se den...
2008-09-09, 19:56
Medlem
Ja, men det går väl säkert att ordna det på något sätt så att ni även kan läsa raderade trådar/inlägg. Dessutom är väl inte ni ansvariga för det som skrivs här.
2008-09-09, 20:40
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Visst vore det trevligt för vissa användare att kunna lägga upp en annons för drogförsäljning, få svar och ta bort den innan någon moderator hunnit se den...

+1

Ingen bra idé. För stor risk att det skulle bli utnyttjat
2008-09-09, 21:32
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoreV
Ja, men det går väl säkert att ordna det på något sätt så att ni även kan läsa raderade trådar/inlägg. Dessutom är väl inte ni ansvariga för det som skrivs här.
Om vi inte var det, vad skulle vi då med moderatorer till?

Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att jo; till viss del är flashback ansvariga.
2008-09-09, 21:56
Moderator
Humbugs avatar
Jag tror till och med att man kan gå in på detaljer och länka till:
http://www.flashback.se/flashbacks/md.php

Flashback är i allra högsta grad ansvarig för allt som skrivs, domen i maknadsdomtolen är nog det bästa exemplet.
2008-09-09, 21:57
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag tror till och med att man kan gå in på detaljer och länka till:
http://www.flashback.se/flashbacks/md.php

Flashback är i allra högsta grad ansvarig för allt som skrivs, domen i maknadsdomtolen är nog det bästa exemplet.
Tack för den, you complete me!

Det var det jag syftade på.
2008-09-09, 22:25
Moderator
tobess avatar
Och jag tycker att man alltid borde söka före man skapar en tråd.. men tyvärr blir det ju inte alltid som man vill..

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in