Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-07, 18:14
Medlem
N3G3Rs avatar
Har nu installerat Windows Vista, med stora problem när jag installera, fick bara bitrate på grafiken upp till 4bit colorrate, under hela installation. Då tänkte jag att det skulle bara vara under installationen. Men problemet kvarstod.

Från första början så, jag hade installerat xp32 bit av misstag, (min dator har amd-64bit.) så skulle jag installera Vista 64bit. Men jag trodde att den installations skivan var pajj, pga att upplösningen blev oerhört stor, och att jag fick tvåtonsfärg på hela skärmen. (dålig bild) med andra ord.

Så jag testade att installera en nyare version av Vista Ultimate x64. Men icke sa nicke, problemet kvarstod. Och min dator är oanvändbar

Jag undrar om problemet kanske ligger i BIOS.

PLEASE, help me.

What shall i Do?
Citera
2008-09-07, 18:19
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Hämta hem ny drivrutin till ditt grafikkort och se om det hjälper till att börja med.
Citera
2008-09-07, 18:32
Medlem
vista och torrent klienter

Hej. Nu är jag ny på flachforum och vet inte riktigt om jag hamnat rätt.
Hursomhelst så har jag ett problem när jag kör bittorrent eller liknande program så efter ett tag så svarar ej programmet och sen funkar det och så håller det på..
Någon som har nån lösning åt mig
Citera
2008-09-08, 10:51
Medlem
MrCracker1800 Du bör starta en ny tråd för din fråga och inte använda en befintlig.

För övrigt så bör du sänka antalet anslutningar i torrentprogramvaran så blir det nog bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in