2008-09-05, 02:13
Medlem
TheBoots avatar
Jag hade tyckt att det hade varit intressant att ha ett lokalt skvaller subforum till skvaller forumet. Sen om någon vänlig mod skulle vilja lista alla kommuner i trådar och sen låsa forumet så att det går att skriva i trådarna, men inte skapa nya trådar hade varit det bästa. Eller så kan man låta användarna skapa trådarna, det är vilket som egentligen

Hade varit kul med skvaller på en lite personligare nivå om sin stad/närområde än vad som bara står i tidningarna. Vad tycker ni andra?
2008-09-05, 02:25
Medlem
Min kära granne går ut varje kväll runt elva, tolv och rastar hunden, är inte det lite underligt? tycker att hon kunde göra det tidigare då det väcker både mig och min fru när hunden skäller
2008-09-05, 03:08
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panda212
Min kära granne går ut varje kväll runt elva, tolv och rastar hunden, är inte det lite underligt? tycker att hon kunde göra det tidigare då det väcker både mig och min fru när hunden skäller

Inte så personligt kanske Och det ska ju gärna vara något andra finner intressant också.

Men för att ta några exempel: Lokala: tillställningar t.ex. något undanskymt rave ute i skogen. Kändisar och ökändisar t.ex. Peps Persson, dvärgen med cowboyhatten eller Denho Acar. Kriminalitet. Och vad helst mer som är av intresse som inte täcks av blaskorna.
2008-09-05, 05:44
Medlem
Zwerchstands avatar
Stads/Läns-forum
"Regionala avdelningar"? tex landskap
Förslag på forum: "Stadsforum"
Förslag till nytt forum: Regionalt
2008-09-05, 09:31
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand