2008-09-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaylonX
Jag skulle tippa på Pa Dembo Tourrays flickvän.
och det är vem?
Citera
2008-09-05, 21:30
Avslutad
Min kandidat måste ändå vara Andreas Lundstedt i Alcazar. Han har hiv vilket väldigt få har i Sverige iallafall. Det måste ju ändå betyda att han fått en hel drös med åderpåle.
Citera
2008-09-05, 21:34
Medlem
Thomas_LAs avatar
Ett okänt medelålders tjackluder på Malmskillnadsgatan, förstås.

Säg lågt räknat att hon avverkar sisådär 2, 3 kunder om dagen i genomsnitt. Blir hon inte ihjälslagen eller knarkar ihjäl sig, kan hon lätt köra på i tjugo års tid.

Det blir 20.000 killar, det. Det klarar ta mig fan inte ens Lill-babs, hur kåt hon nu månne vara.
Citera
2008-09-05, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Ett okänt medelålders tjackluder på Malmskillnadsgatan, förstås.

Säg lågt räknat att hon avverkar sisådär 2, 3 kunder om dagen i genomsnitt. Blir hon inte ihjälslagen eller knarkar ihjäl sig, kan hon lätt köra på i tjugo års tid.

Det blir 20.000 killar, det. Det klarar ta mig fan inte ens Lill-babs, hur kåt hon nu månne vara.

Nej inte ens hon. Men tråden blir intressantare om man bortser från yrkeskvinnorna. Mitt råd är: Återgå till de gamla olympiska principerna och skilj mellan amatörer och proffs. Men det måste väl finnas fler kandidater än lillbabs. Här skulle man ju kunna tro att hon också är yrkeskvinna.
Citera
2008-09-05, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robert7539
och det är vem?

En neger som vaktar dif mål i fotboll,,
Citera
2008-09-05, 22:02
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milhouse
Nej inte ens hon. Men tråden blir intressantare om man bortser från yrkeskvinnorna. Mitt råd är: Återgå till de gamla olympiska principerna och skilj mellan amatörer och proffs. Men det måste väl finnas fler kandidater än lillbabs.

Mjaha, OK. Då säger jag att mest kuk i Sverige har ingen tjej fått, utan snarare någon hyftast attraktiv, nu medelålders bög som rört sig mycket ute bland folk.

Killar är av naturen mer sexuellt beredvilliga än tjejer, och bögar puckar på varann så mycket de kan. Inte för att de är bögar, utanför att de är män och inte behöver hålla på att tjafsa och krusa med varann för att få ligga (som med brudar).

Någon som t.ex. Christer Lindarw, Peter Siepen, Marcus Schenkenberg, Johan Pråmell, eller Sighsten Herrgårdh (rip) tror jag har fått avsevärt mycket mer kuk än någon tjej.
Senast redigerad av Thomas_LA 2008-09-05 kl. 22:07.
Citera
2008-09-05, 22:32
Bannlyst
Citat:
Mjaha, OK. Då säger jag att mest kuk i Sverige har ingen tjej fått, utan snarare någon hyftast attraktiv, nu medelålders bög som rört sig mycket ute bland folk.

Killar är av naturen mer sexuellt beredvilliga än tjejer, och bögar puckar på varann så mycket de kan. Inte för att de är bögar, utanför att de är män och inte behöver hålla på att tjafsa och krusa med varann för att få ligga (som med brudar).

Någon som t.ex. Christer Lindarw, Peter Siepen, Marcus Schenkenberg, Johan Pråmell, eller Sighsten Herrgårdh (rip) tror jag har fått avsevärt mycket mer kuk än någon tjej.

Men du, Schenkenberg är väl inte bög? Eller?
Citera
2008-09-06, 01:47
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Men du, Schenkenberg är väl inte bög? Eller?

Tvestjärt så det stänker i tapeten.
Citera
2008-09-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrikla
Min kandidat måste ändå vara Andreas Lundstedt i Alcazar. Han har hiv vilket väldigt få har i Sverige iallafall. Det måste ju ändå betyda att han fått en hel drös med åderpåle.

HIV kan man få första gången med lite otur! Det har alltså inte att göra med antalet gånger man fått stock!
Citera
2008-09-06, 08:13
Medlem
Citat:

Jag skrev ungefär liknande i "vem har fått mest röv"-tråden.

Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...

Vill inte ens räkna på vad det blir per år!

Tänk om bögen sedan varit aktiv i 40-50 år(eller längre) så har ni en ganska given vinnare i den här tråden. Det finns ingen amatörkvinna som ens kommer i närheten av det. Knappast något proffs heller..

.
Citera
2008-09-06, 08:25
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jag skrev ungefär liknande i "vem har fått mest röv"-tråden.

Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...

.

Japp. Se, det tror jag också.

Ve inte varför jag just kom att tänka på Cafe Operas gamle chef, Anders Gunnarsson (rip).. men han var ju just en sån...
Citera
2008-09-06, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
HIV kan man få första gången med lite otur! Det har alltså inte att göra med antalet gånger man fått stock!

Med lite otur!
Först och främst är det ca 3000 män i Sverige som har HIV, av ca 4500000 män i Sveige och om du mot all förmodan lyckas pricka in en utav dessa så är det ca 1/100 som blir smittad via analt samlag med en HIV infekterad.
Precis som att säga till en som vunnit på 5000000 kr lotto att han hade lite tur.
Skulle snarare skriva EXTREM OTUR!
Senast redigerad av patrikla 2008-09-06 kl. 09:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in