2008-09-05, 19:03
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Ptja.. Ett enkelt sett att ta reda på om du har xenon-CPUn eller inte är att kolla om du har HDMI eller inte. Inte HDMI=Xenon. Prova att googla lite, det borde gå att kolla vilken CPU du har, antingen genom tillverkningsdatum eller serienummer eller liknande.

Har HDMI men vore intressant och veta vilken av de två senare jag har. Tror min polare köpte lådan lagom till halo 3. Ska höra med honom.
Citera
2008-09-07, 12:33
Medlem
Klart o betalt...

Tja!
Tänkte rapportera hur jag (TS) gjorde!
Köpte ett begagnat ändå.
Hade bestämmt mig för ett nytt premium, men hittade ett 3 månader gammalt arcade köpt på en stor kedja... med extra trådlös hand kontroll och 5 spel, inkl. GTA IV som var en av huvudanledningarna till att jag ville skaffa en kryssboxhelvarv.

Detta till det rätt schyssta priset 2000 riksdaler.
Är ganska nöjd men affären hittills... Vi får väl se...
Citera
2008-09-09, 19:50
Bannlyst
Ni som vet

Citat:
Ursprungligen postat av MI6
De skickar boxen till tyskland så du lär ju få vänta några veckor på den vid garantifel.

XBOX360 som jag köpt åt ungarna har slutat att fungera, de äldre barnen säger nåt om ett "virus" death of ring" eller liknande. Skall jag kontakta Microsoft i Sverige eller hur gör man. Frågar er här på flashback som vet och kan allt om dessa problem. Tackar på förhand.
Citera
2008-09-09, 20:41
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warinworld
XBOX360 som jag köpt åt ungarna har slutat att fungera, de äldre barnen säger nåt om ett "virus" death of ring" eller liknande. Skall jag kontakta Microsoft i Sverige eller hur gör man. Frågar er här på flashback som vet och kan allt om dessa problem. Tackar på förhand.
När du startar xboxen, lyser det tre röda lampor på den? Isåfall, ring supporten i Sverige. Du kommer få skicka iväg den till Tyskland, UPS hämtar upp den vid din dörr och lämnar den vid din dörr igen om ca 2 veckor. Allt helt gratis.
Citera
2008-10-05, 20:50
Medlem
sidyss avatar
Jag skulle alldrig köpa något begagnat tv-spel, mp3 eller liknande om det inte var från en vän eller så. den nya med hdmi och 60gb kostar ca 2300 på webhallen ett jävligt bra pris om du frågar mig, köpte min (utan hdmi och endast 20gb) för 2 år sedan för 3300
Citera
2008-10-11, 21:55
Medlem
Jag funderar på att köpa Xbox360 + ny TV (har tjock-TV nu).

Vilken upplösning skall TV:n ha för bästa resultat? "Vanlig" HD (720p) eller full HD (1080p)? Har för mig att xboxens grafik är 720p.
Citera
2008-10-12, 11:23
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
Jag funderar på att köpa Xbox360 + ny TV (har tjock-TV nu).

Vilken upplösning skall TV:n ha för bästa resultat? "Vanlig" HD (720p) eller full HD (1080p)? Har för mig att xboxens grafik är 720p.

Konsolen stödjer 1080 men det är inte så många spel ännu som har högre än 720. Det viktigaste av allt är att du har hdmi på konsol och tv!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in